Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 20:21Antingen är man elitsatsande, eller så rör man sig för nöjets skull?
Det finns mängder med andra motiverande faktorer.
Antingen är man elitsatsande, eller så rör man sig för nöjets skull?
Det finns mängder med andra motiverande faktorer.
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 20:25Ironi. Många tar sin träning för allvarligt. Att hoppa ett pass är inte så jäkla farligt.
Ironi. Många tar sin träning för allvarligt. Att hoppa ett pass är inte så jäkla farligt.
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 20:27Lite sent kanske att motivera någon för ett träningspass idag... men...
Själv tycker jag inte att nuvarande väder (grått och dimmigt) är speciellt motiverande för springa långa och lugna pass. Däremot är det utmärkt att köra hårt och gärna backträning dä
Lite sent kanske att motivera någon för ett träningspass idag... men...
Själv tycker jag inte att nuvarande väder (grått och dimmigt) är speciellt motiverande för springa långa och lugna pass. Däremot är det utmärkt att köra hårt och gärna backträning dä
Quote from Catharina Brattlin on 10 November 2011, 20:27(t+)
Edit säger att tummen upp var menad för Anders´ inlägg.
(t+)
Edit säger att tummen upp var menad för Anders´ inlägg.
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 20:44Anders, det är tyvärr fler som inte tar sin träning på tillräckligt allvar.
Anders, det är tyvärr fler som inte tar sin träning på tillräckligt allvar.
Quote from Catharina Brattlin on 10 November 2011, 20:48Hur allvarligt ska man ta sin träning då, Magnus?
Hur allvarligt ska man ta sin träning då, Magnus?
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 20:53Jag vet inte vart du vill komma Magnus. Men jag anser att den som tränar regelbundet, t.ex. trådskaparen, mycket väl kan ta sig en ledig kväll utan att behöva känna skuld.
Men det vore intressant att höra vilka som inte tar sin träning på tillräckligt all
Jag vet inte vart du vill komma Magnus. Men jag anser att den som tränar regelbundet, t.ex. trådskaparen, mycket väl kan ta sig en ledig kväll utan att behöva känna skuld.
Men det vore intressant att höra vilka som inte tar sin träning på tillräckligt all
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 21:01Vinner man inte så är där mer att jobba på.
Vinner man inte så är där mer att jobba på.
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 21:25Jag säger som Håkan Molander där ovan, jag har sällan ångrat ett pass när jag väl har kommit ut och iväg. Fy-fan-vad-jag-är-bra-känslan under passet och efteråt är oslagbar.
Jag säger som Håkan Molander där ovan, jag har sällan ångrat ett pass när jag väl har kommit ut och iväg. Fy-fan-vad-jag-är-bra-känslan under passet och efteråt är oslagbar.
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 21:31Nu för tiden tävlar jag bara mot mig själv (samma lopp ett år efter). Håglös och slapp träning inför loppen blir därför självbedrägeri i min värld.
Men jag gillar att träna när det är vidrigt väder. Ju stormigare, gråare och blötare under passet desto sk
Nu för tiden tävlar jag bara mot mig själv (samma lopp ett år efter). Håglös och slapp träning inför loppen blir därför självbedrägeri i min värld.
Men jag gillar att träna när det är vidrigt väder. Ju stormigare, gråare och blötare under passet desto sk