Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Rolle: Där är jag ofta (i tankarna....) 😀

Jag klarar inte av att tänka på något annat när jag springer - om jag drömmer mig bort tappar jag i fart och rätt vad det är upptäcker jag att jag inte längre springer utan bara går och drömmer. Tråkigt men så är det. Så jag måste hela tiden hålla fokus p

Fny - 🙂 Du skulle börja landsvägscykla. Perfekt att sitta och drömma och efter 2h.... Oj! Är jag redan här!

Håller med Fny här. Jag lyssnar på podden och glömmer tid och rum när dom göttigaste låtarna dyker upp. Allt tänk på tempo och löpsteg försvinner. Trans...

Podrunner har bra musik. Det är låtmixar som är ca 1 timme vardera och det finns många olika tempon att välja på.
http://www.djsteveboy.com/mixes.html

när jag springer nattorientering och rädslan kryper på när man går lite fel då dyker get back upp i skallen med beatles. kanske tror jag att alla skogstroll försvinner när jag nynnar. kanske nynnar falskt

beatles är typ bäst =)

You better run for your life if you can, little girl...

Jag har tänkt till en hel del om det här, vad man egentligen ska focusera på. Har läst att mång atänker på hur långt det är kvar elelr att de snart är klara, bara lite till. Själv brukar jag också tänka så, men det är just det jag funderat över.

För mig

Mycket bra sagt!

Bra tänkt Anna-Karin. Jag har också tänkt på det en del. Jag har kommit fram till att så som man springer när man springer på löpband - jag tänker iaf mer på hållningen, fotisättningen mm då - det är så man ska springa ute med. Man ska inte tänka framåt -