Quote from Funbeat user on 2 March 2008, 09:16Jamen nu kom jag på va jag brukar klämma till med. En liten sång vi fick lära oss när vi va på cykeltur med skolan i 4:e klass. Det va när en klasskamrats däck hade exploderat och vi insett att vi va en cykel kort, var mitt ute i ingenstans men hade kansk
Jamen nu kom jag på va jag brukar klämma till med. En liten sång vi fick lära oss när vi va på cykeltur med skolan i 4:e klass. Det va när en klasskamrats däck hade exploderat och vi insett att vi va en cykel kort, var mitt ute i ingenstans men hade kansk
Quote from Funbeat user on 2 March 2008, 09:22Ska väl tillägga att jag testade min scoutsång på Ada & BedaTrampet sista året det gick (2000?).
Det öööösregnade och vi var mitt inne i ett industriområde och hade Angeredsbron för ögonen med uppför, mera uppför, följt av avgastät tunnel uppför. Jag fic
Ska väl tillägga att jag testade min scoutsång på Ada & BedaTrampet sista året det gick (2000?).
Det öööösregnade och vi var mitt inne i ett industriområde och hade Angeredsbron för ögonen med uppför, mera uppför, följt av avgastät tunnel uppför. Jag fic
Quote from Funbeat user on 2 March 2008, 14:06Jaaaa, vilken bra sång! Den vill jag använda mig av. Ååå så irriterande det måste vara för omgivningen. 😉
Men, vilken är melodin? Jag är ju dessutom usel på att sjunga.
Jaaaa, vilken bra sång! Den vill jag använda mig av. Ååå så irriterande det måste vara för omgivningen. 😉
Men, vilken är melodin? Jag är ju dessutom usel på att sjunga.
Quote from Funbeat user on 2 March 2008, 14:10Annars är Här kommer Pippi Långstrump irriterande för omgivningen och man kan även ackompanjera med lite visslande om man är måttligt andfådd.
Annars är Här kommer Pippi Långstrump irriterande för omgivningen och man kan även ackompanjera med lite visslande om man är måttligt andfådd.
Quote from Funbeat user on 2 March 2008, 14:12allt av astrid funkar. glad blir man också
allt av astrid funkar. glad blir man också
Quote from Funbeat user on 2 March 2008, 14:23Hoppas du vill informera melodin Anne Mari. 🙂
Men annars kan jag ju anpassa texten till just den låt iPoden råkar spela upp för tillfället. Kan ju bli lite svårt att sjunga en melodi medan man lyssnar på en annan. Kombinerat med min dåliga sångröst bl
Hoppas du vill informera melodin Anne Mari. 🙂
Men annars kan jag ju anpassa texten till just den låt iPoden råkar spela upp för tillfället. Kan ju bli lite svårt att sjunga en melodi medan man lyssnar på en annan. Kombinerat med min dåliga sångröst bl
Quote from Funbeat user on 2 March 2008, 14:25David: Jaa, men kanske man lägga in sitt eget namn istället för Pippi Långstrump och lite extra lovord till sig själv. Sånt brukar ju vara uppskattat.
David: Jaa, men kanske man lägga in sitt eget namn istället för Pippi Långstrump och lite extra lovord till sig själv. Sånt brukar ju vara uppskattat.
Quote from Funbeat user on 2 March 2008, 14:33Inte om man själv har "hammaren"!
Inte om man själv har "hammaren"!
Quote from Funbeat user on 2 March 2008, 14:42Solen lyser himlen är blå
Vad det är skönt att leva då
Högt i topp går allas humör
Och det är det som susen gör, HEJ(Vrålas med hopp och armar upp)😀
Solen lyser himlen är blå
Vad det är skönt att leva då
Högt i topp går allas humör
Och det är det som susen gör, HEJ(Vrålas med hopp och armar upp)
😀
Quote from Funbeat user on 2 March 2008, 16:34Melodin kommer. Måste bara få ihop tekniken lite... men ni får tyvärr INTE höra mig sjunga för jag saknar mick.
Melodin kommer. Måste bara få ihop tekniken lite... men ni får tyvärr INTE höra mig sjunga för jag saknar mick.