Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 06:37Jag testade också 1-2-3-4... men blev även jag stendum när det började bli jobbigt och märkte att siffran 8 dök upp i både tid och otid.
Jag började istället tänka att det faktiskt inte var tillräckligt kämpigt för att behöva använda t ex Berras motto "D
Jag testade också 1-2-3-4... men blev även jag stendum när det började bli jobbigt och märkte att siffran 8 dök upp i både tid och otid.
Jag började istället tänka att det faktiskt inte var tillräckligt kämpigt för att behöva använda t ex Berras motto "D
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 07:51Oj, inser nu att jag inte yttrat mig en enda gång fast jag läser noga och funderar på vad jag skulle behöva för mantra.
Jag testade Marias bokstavslek med det som stod på mitt löpband igår och här är en till som blev stendum närväl flåset kom igång och j
Oj, inser nu att jag inte yttrat mig en enda gång fast jag läser noga och funderar på vad jag skulle behöva för mantra.
Jag testade Marias bokstavslek med det som stod på mitt löpband igår och här är en till som blev stendum närväl flåset kom igång och j
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 08:39Hur mycket jag än grubblar kan jag inte komma på något jag tycker fungerar. Bäst har löpningen gått när jag lyckats sluta tänka så mycket, när jag sprungit utan en tanke på själva löpningen.
De få gånger jag sprungit intervaller däremot har sträckan var
Hur mycket jag än grubblar kan jag inte komma på något jag tycker fungerar. Bäst har löpningen gått när jag lyckats sluta tänka så mycket, när jag sprungit utan en tanke på själva löpningen.
De få gånger jag sprungit intervaller däremot har sträckan var
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 08:46Man blir verkligen dum i huvudet när man blir trött! 🙂 Ni skulle sett oss på ultrapasset när vi stod vid Hellasgården (skulle gissa att vi sprungit sådär en 35 km) och kliade oss i huvudet alla 5 och försökte lägga ihop två tal för att se hur långt vi s
Man blir verkligen dum i huvudet när man blir trött! 🙂 Ni skulle sett oss på ultrapasset när vi stod vid Hellasgården (skulle gissa att vi sprungit sådär en 35 km) och kliade oss i huvudet alla 5 och försökte lägga ihop två tal för att se hur långt vi s
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 08:58Absolut, det första som ryker är mattesinnet tror jag 🙂
Jag är glad att jag alltid har mobiltelefonen med, den har inbyggd miniräknare 🙂
Absolut, det första som ryker är mattesinnet tror jag 🙂
Jag är glad att jag alltid har mobiltelefonen med, den har inbyggd miniräknare 🙂
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 09:21>Man blir verkligen dum i huvudet när man blir trött!
Kan det ha med syrebrist att göra? Idiot^H^H^H^H^HMänniskor som kämpar sej uppför Mt Everest brukar ju inte ta de smartaste besluten, det har forskning visat.Har nån här koll på blodets O2-nivåer när
>Man blir verkligen dum i huvudet när man blir trött!
Kan det ha med syrebrist att göra? Idiot^H^H^H^H^HMänniskor som kämpar sej uppför Mt Everest brukar ju inte ta de smartaste besluten, det har forskning visat.
Har nån här koll på blodets O2-nivåer när
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 09:41Det kanske är det också - vet inte. Men jag tror det är något annat som fattas egentligen. När jag springer långpass själv brukar jag efter sådär en 2 mil roa mig med att försöka räkna ut tal i huvudet. Det brukar gå väldigt dåligt, men sedan tar jag en e
Det kanske är det också - vet inte. Men jag tror det är något annat som fattas egentligen. När jag springer långpass själv brukar jag efter sådär en 2 mil roa mig med att försöka räkna ut tal i huvudet. Det brukar gå väldigt dåligt, men sedan tar jag en e
Quote from Sissel Svanøe on 28 February 2008, 09:48Har ingen erfarenhet av syrebrist vid Mt Everest-klättringen, men däremot tror jag att vid långvarig ansträngning så tuggar musklerna i sig alla kolhydrater och lämnar inte en enda kvar till hjärnan. Har själv försökt (utan framgång) att vid slutet av lån
Har ingen erfarenhet av syrebrist vid Mt Everest-klättringen, men däremot tror jag att vid långvarig ansträngning så tuggar musklerna i sig alla kolhydrater och lämnar inte en enda kvar till hjärnan. Har själv försökt (utan framgång) att vid slutet av lån
Quote from mårten jansson on 28 February 2008, 10:24När jag läser alla era bokstavs och sifferlekar kom jag att tänka på en metod jag brukade använda när jag hade en "låt på hjärnan" när jag var yngre. Då brukade jag först sjunga hela, sen hela -1 ord och sen tog jag bort ett ord i taget tills där inte var
När jag läser alla era bokstavs och sifferlekar kom jag att tänka på en metod jag brukade använda när jag hade en "låt på hjärnan" när jag var yngre. Då brukade jag först sjunga hela, sen hela -1 ord och sen tog jag bort ett ord i taget tills där inte var
Quote from mårten jansson on 28 February 2008, 10:24När jag läser alla era bokstavs och sifferlekar kom jag att tänka på en metod jag brukade använda när jag hade en "låt på hjärnan" när jag var yngre. Då brukade jag först sjunga hela, sen hela -1 ord och sen tog jag bort ett ord i taget tills där inte var
När jag läser alla era bokstavs och sifferlekar kom jag att tänka på en metod jag brukade använda när jag hade en "låt på hjärnan" när jag var yngre. Då brukade jag först sjunga hela, sen hela -1 ord och sen tog jag bort ett ord i taget tills där inte var