Quote from Linnea Persson on 27 February 2008, 07:42Jenny, att mentalt trycka ner sig när det inte blir som man vill är verkligen helt fel metod! Nytt försök på torsdag, som nån skrev ovan, du hade för hög hastighet, sänk den lite, börja på din nivå, man får anpassa programmen om det inte funkar.
Jenny, att mentalt trycka ner sig när det inte blir som man vill är verkligen helt fel metod! Nytt försök på torsdag, som nån skrev ovan, du hade för hög hastighet, sänk den lite, börja på din nivå, man får anpassa programmen om det inte funkar.
Quote from Olof Robertson on 27 February 2008, 08:07Ja, jag ska anpassa det efter mig själv. Men jag tycker ändå jag borde klara det... Kan jag springa ungefär i 9 km/h i 1 mil borde jag klara springa 800 meter i 12 km/h. Men det GÖR jag inte. Det gick inte.
Det var ingen mental genomklappning, jag palla
Ja, jag ska anpassa det efter mig själv. Men jag tycker ändå jag borde klara det... Kan jag springa ungefär i 9 km/h i 1 mil borde jag klara springa 800 meter i 12 km/h. Men det GÖR jag inte. Det gick inte.
Det var ingen mental genomklappning, jag palla
Quote from Jan Lundquist on 27 February 2008, 08:31När jag i måndags inledde min löparkarriär med 10 min löp 2 min gång och så ett varv till tänkte jag hela tiden, vad lätt det är 🙂 Och det kändes så lätt (V)
När jag i måndags inledde min löparkarriär med 10 min löp 2 min gång och så ett varv till tänkte jag hela tiden, vad lätt det är 🙂 Och det kändes så lätt (V)
Quote from Elias Engqvist on 27 February 2008, 08:37Jenny, tycker absolut att du ska fortsätta programmet! Löpning är ett livslångt företag. En missad träning är ingenting med det perspektivet...
Och om du hittar en sträcka ute som du kan mäta upp någorlunda så kan du ju räkna ut hur lång tid den ska ta fö
Jenny, tycker absolut att du ska fortsätta programmet! Löpning är ett livslångt företag. En missad träning är ingenting med det perspektivet...
Och om du hittar en sträcka ute som du kan mäta upp någorlunda så kan du ju räkna ut hur lång tid den ska ta fö
Quote from Linnea Persson on 27 February 2008, 09:08Jag håller med, fortsätt med programmet, justera tempot på intervallerna bara.
Jag håller med, fortsätt med programmet, justera tempot på intervallerna bara.
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 09:21Jenny, skulle inte tro det finns någon här inne som inte råkat ut för det du råkat ut för. Kanske inte identiskt - men visst sjutton har man "tagit sig vatten över huvudet". Det är som många andra skrivit bara att justera programmet och tuffa vidare. (t+)
Jenny, skulle inte tro det finns någon här inne som inte råkat ut för det du råkat ut för. Kanske inte identiskt - men visst sjutton har man "tagit sig vatten över huvudet". Det är som många andra skrivit bara att justera programmet och tuffa vidare. (t+)
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 09:21Jenny, en bra variant som jag lärt mig (av Szalkai himself för övrigt) är att strunta i distansen, utan istället springa järnet den tid som det är föreskrivit att intervallen skall ta. Om det står att du skall springa 800 m på säg 4 min, så springer du 4
Jenny, en bra variant som jag lärt mig (av Szalkai himself för övrigt) är att strunta i distansen, utan istället springa järnet den tid som det är föreskrivit att intervallen skall ta. Om det står att du skall springa 800 m på säg 4 min, så springer du 4
Quote from Elias Engqvist on 27 February 2008, 09:54påminner lite om en kompis för länge sen som körde buss på SL och var förbannad för att tiderna mellan hållplatserna var för korta map trafiken så dom blev stressade o försenade osv. Så en "vacker dag" stannade han i backen upp till Odenplan och ropade "O
påminner lite om en kompis för länge sen som körde buss på SL och var förbannad för att tiderna mellan hållplatserna var för korta map trafiken så dom blev stressade o försenade osv. Så en "vacker dag" stannade han i backen upp till Odenplan och ropade "O
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 09:57Desse Stockholmare.
Desse Stockholmare.
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 10:10Vill bara meddela att jag tack vare alla dessa superba motton igår sprang 5km på 31,21minuter (i ösregn & blåst)! Det var tungt, men jag gav inte upp och det betalade sig. Tänk vilken hjälp man får på FB!
Vill bara meddela att jag tack vare alla dessa superba motton igår sprang 5km på 31,21minuter (i ösregn & blåst)! Det var tungt, men jag gav inte upp och det betalade sig. Tänk vilken hjälp man får på FB!