Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fia-Lotta: exakt så brukar jag göra! Hihi. Antingen här eller på viktväktarforumet. Skriver och sen så tänker jag hela tiden "tänk när jag skriver att jag gjorde det sedan på forumet" och så 🙂

Hur gick träningen igår förresten Jenny - visst skulle du börja ditt schema??? 🙂

Den metoden använder jag mig ofta av när det gäller att träna eller inte träna, om jag känner att motivationen tryter under eftermiddagen så berättar jag för kollegorna att jag ska träna efter jobbet. Då känns det så himla dumt att komma dit dan efter och

Fia-Lotta: första dagen på programmet är idag tisdag 🙂 Så ska dit om några timmar. Spännande! Känns ändå perfekt att prova på löpbandet då det är lätter med tid och hastighet. Hoppas bara där inte är så mkt folk, för där är 4 löpband och de är ju typ fö

Lycka till! 🙂

jenny,

hoppas att det går bra. Själv blir jag yr när jag springer löpband.
Svårt att gå rakt efteråt.. 😉

Jenny, bättre lyss till den sträng som brast än att aldrig spänna en båge!

Hann du prova några nya mantran i alla fall?

Men Du provade i alla fall Jenny och är igång. Bra jobbat!

Kom igen nu - ge inte upp - och anpassa ansträngningen lite så kommer det att kännas bättre efter några gånger. Rom byggdes inte på en dag.

Lycka till!

Jenny, ursäkta att jag säger det men du borde ha klarat det - du satte bara löpbandet på för hög hastighet! Det ska ju vara inställt på en hastighet som är lämplig för DIG! Så det enda du inte klarade var att ställa in löpbandet rätt! Prova på en lägre h

Kom igen nu Jenny! Du kan klara det! 😀
Heja, heja, heja!