Quote from Linnea Persson on 25 February 2008, 14:22Har du en låt som är 26 min lång?? Vad är det för låt?
Har du en låt som är 26 min lång?? Vad är det för låt?
Quote from Jonas Täng on 25 February 2008, 14:27Mellan låtarna på mp3n passar även vasaloppsjingeln bra så här års. Kan laddas ner från www.vasaloparen.se de dagar då inte servern är överbelastad vilket verkar vara fallet just nu...
Mellan låtarna på mp3n passar även vasaloppsjingeln bra så här års. Kan laddas ner från http://www.vasaloparen.se de dagar då inte servern är överbelastad vilket verkar vara fallet just nu...
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 15:08Beethovens femma.
Beethovens femma.
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 15:29bolero
bolero
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 15:59>å så intalar jag mig att alla låtar är tre minuter
Går åt pipan om man har en massa gammal Pink Floyd, Yes och Genesis-proggrock i sin favoritlista. Det är 15-20 minuter per låt inte ovanligt.
>å så intalar jag mig att alla låtar är tre minuter
Går åt pipan om man har en massa gammal Pink Floyd, Yes och Genesis-proggrock i sin favoritlista. Det är 15-20 minuter per låt inte ovanligt.
Quote from Galderma Fritidsförening on 25 February 2008, 16:13Genesis är bra 🙂 De flesta låtarna från "Platinum Collection" (2005) går bra att springa till. Brukar lägga de långsammaste sist så har jag de till nedjogg och stretching (t+)
Genesis är bra 🙂 De flesta låtarna från "Platinum Collection" (2005) går bra att springa till. Brukar lägga de långsammaste sist så har jag de till nedjogg och stretching (t+)
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 17:52jag brukar höra magnus uggla "jag ska ha tvättbräda till sommaren" 😉
jag brukar höra magnus uggla "jag ska ha tvättbräda till sommaren" 😉
Quote from Linnea Persson on 25 February 2008, 18:39Ahh, det förklarar saken, tyckte att det lät väldigt långt även om det finns några band som verkligen gillar att dra ut på sina låtar. Själv är jag väldigt förtjust i svensk trallpunk, där är låtarna betydlgt kortare, tror inte det är många som kommer upp
Ahh, det förklarar saken, tyckte att det lät väldigt långt även om det finns några band som verkligen gillar att dra ut på sina låtar. Själv är jag väldigt förtjust i svensk trallpunk, där är låtarna betydlgt kortare, tror inte det är många som kommer upp
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 19:03Jag ska bli en snorlöpare, jag ska bli en snorlöpare...
Jag ska bli en snorlöpare, jag ska bli en snorlöpare...
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 20:56Run Forrest Run.......
Run Forrest Run.......