Quote from ellen olsson on 25 February 2008, 06:28De andra har det ännu jobbigare.
De andra har det ännu jobbigare.
Quote from Linnea Persson on 25 February 2008, 07:14Jag försöker nog se målet framför mig, och då inte dagens mål utan hur lätt det kommer gå att springa milen om några veckor om jag kämpar på med träningen eller hur jag utan ansträning tar mig igenom en halvmara eller nåt sånt. Funkar rätt bra. Annars för
Jag försöker nog se målet framför mig, och då inte dagens mål utan hur lätt det kommer gå att springa milen om några veckor om jag kämpar på med träningen eller hur jag utan ansträning tar mig igenom en halvmara eller nåt sånt. Funkar rätt bra. Annars för
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 07:24På löpbandet, när det segar till sig, brukar jag köra en variant på Fia-Lottas alfabet.
Låt säga att det står POWER skrivet på löpbandets display, då kör jag
a-p = P
a-o=O
a-w=W
osv.Så för varje bokstav jag hittar.
Det kan man roa sig med ett tag 😀
På löpbandet, när det segar till sig, brukar jag köra en variant på Fia-Lottas alfabet.
Låt säga att det står POWER skrivet på löpbandets display, då kör jag
a-p = P
a-o=O
a-w=W
osv.
Så för varje bokstav jag hittar.
Det kan man roa sig med ett tag 😀
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 08:40Man kan också när man är riktigt trött roa sig med att försöka sig på att räkna mattetal. Man kan ha att göra ganska länge med det allra lättaste talet - jag blir i alla fall rejält korkad när jag blir trött. 🙂
Man kan också när man är riktigt trött roa sig med att försöka sig på att räkna mattetal. Man kan ha att göra ganska länge med det allra lättaste talet - jag blir i alla fall rejält korkad när jag blir trött. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 09:21Tänker tillbaka till gamla lumpen-uttryck så som ... smärta är en högre form av njutning och när man tycker att man inte har något mer att ge så finns det 80 % kvar samt man ska vara glad så länge man känner smärta då vet man att man lever .. det är när m
Tänker tillbaka till gamla lumpen-uttryck så som ... smärta är en högre form av njutning och när man tycker att man inte har något mer att ge så finns det 80 % kvar samt man ska vara glad så länge man känner smärta då vet man att man lever .. det är när m
Quote from Karolina Bergsten on 25 February 2008, 10:10När tristessen infinner sig eller motivationen tryter brukar jag använda mig av lite självbedrägeri, springer jag på löpbandet så lägger jag handduken över displayen å så intalar jag mig att alla låtar är tre minuter och att det tar 6 minuter att springa
När tristessen infinner sig eller motivationen tryter brukar jag använda mig av lite självbedrägeri, springer jag på löpbandet så lägger jag handduken över displayen å så intalar jag mig att alla låtar är tre minuter och att det tar 6 minuter att springa
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 10:23Just det där att inte kika innan x låtar passerat kör jag också med ganska ofta! 🙂
Just det där att inte kika innan x låtar passerat kör jag också med ganska ofta! 🙂
Quote from Kicki K on 25 February 2008, 10:49efter uppförsbacke går det neråt. Vila får man när det lutar neråt. 🙂
efter uppförsbacke går det neråt. Vila får man när det lutar neråt. 🙂
Quote from Olof Robertson on 25 February 2008, 11:01Jag funderar på att samla ihop alla bra motton här i tråden, och lägga in ett motto mellan varje låt på mp3:n! Om jag kan få ihop det, är inte säkert, min mp3 är inte så avancerad så man kan nog inte ändra låtordningen. Men får döpa dom så dom kommer med
Jag funderar på att samla ihop alla bra motton här i tråden, och lägga in ett motto mellan varje låt på mp3:n! Om jag kan få ihop det, är inte säkert, min mp3 är inte så avancerad så man kan nog inte ändra låtordningen. Men får döpa dom så dom kommer med
Quote from Galderma Fritidsförening on 25 February 2008, 12:24När jag springer en av mina uppmätta rundor så brukar jag springa till en låt som är 26 minuter exakt. Jag känner igen på ett ungefär när den börjar ta slut och vet jag då att det är lite för långt kvar på rundan mot vad det borde vara så ökar jag tempot
När jag springer en av mina uppmätta rundor så brukar jag springa till en låt som är 26 minuter exakt. Jag känner igen på ett ungefär när den börjar ta slut och vet jag då att det är lite för långt kvar på rundan mot vad det borde vara så ökar jag tempot