Quote from Olof Robertson on 24 February 2008, 17:49TRÄNINGENS TIO BUDORD
1.Du ska inga andra intressen hava jämte träning.
2.En dag utan träning är en dag utan mening.
3. När Du vilar tränar dina konkurrenter.
4. Den som tycker träning är roligt, tränar för lite.
5. Träning är ett tillfälle att tävl
TRÄNINGENS TIO BUDORD
1.Du ska inga andra intressen hava jämte träning.
2.En dag utan träning är en dag utan mening.
3. När Du vilar tränar dina konkurrenter.
4. Den som tycker träning är roligt, tränar för lite.
5. Träning är ett tillfälle att tävl
Quote from Jonas Täng on 24 February 2008, 18:32Räkna 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-2-3-4-5-6-7-8-9...
osv.Eller tänk "att jag behöver bara kämpa DIT till lyktstolpen/krönet/whatever, dit KAN jag kämpa. Sen blir det lättare."
Räkna 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-2-3-4-5-6-7-8-9...
osv.
Eller tänk "att jag behöver bara kämpa DIT till lyktstolpen/krönet/whatever, dit KAN jag kämpa. Sen blir det lättare."
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 18:37Jag brukar ibland använda mig av "antal låtar kvar" när jag tar ut mig riktigt ordentligt. "Bara 4 låtar kvar osv..." Eller vad som helst som gör att man tänker på något annat. Rabbla alfabetet baklänges vid intervaller eller vad fasiken som helst som dis
Jag brukar ibland använda mig av "antal låtar kvar" när jag tar ut mig riktigt ordentligt. "Bara 4 låtar kvar osv..." Eller vad som helst som gör att man tänker på något annat. Rabbla alfabetet baklänges vid intervaller eller vad fasiken som helst som dis
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 18:39Sara
Räknestycket var bra tycker jag. Skall prova nästa gång. TACK! (t+)
Sara
Räknestycket var bra tycker jag. Skall prova nästa gång. TACK! (t+)
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 20:09Trafikkontoret i Stockholm kör en kampanj med texten "Tänk på tempot!" för att få bilister att hålla *nere* tempot. Det brukar jag tolka tvärtom, och det känns alltid lite peppande att springa förbi en sådan affisch. 🙂
BILD:www.stockholm.se/upload/Fack
Trafikkontoret i Stockholm kör en kampanj med texten "Tänk på tempot!" för att få bilister att hålla *nere* tempot. Det brukar jag tolka tvärtom, och det känns alltid lite peppande att springa förbi en sådan affisch. 🙂
BILD:www.stockholm.se/upload/Fack
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 20:18tallent gets you no wear, suffering does
tallent gets you no wear, suffering does
Quote from Fredrik Närenfors on 24 February 2008, 20:47Smärta är övergående. Att ge upp är för evigt.
Smärta är övergående. Att ge upp är för evigt.
Quote from Fredric Lagerström on 24 February 2008, 23:34Jag håller i princip med om allt ovan, räkna lyktstolpar osv. Brukar också tänka att ju fortare jag springer desto fortare kommer jag fram och får pusta ut. Men bra är också om jag flummar iväg i nån tankebana.... och så "vaknar" jag upp nästan framme.
Jag håller i princip med om allt ovan, räkna lyktstolpar osv. Brukar också tänka att ju fortare jag springer desto fortare kommer jag fram och får pusta ut. Men bra är också om jag flummar iväg i nån tankebana.... och så "vaknar" jag upp nästan framme.
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 23:58Ledmotivet till Chariots of Fire (Triumfens ögonblick) av Vangelis är grymt motiverande.
Tam tara tam tam tamtaa, tam tara tam tam....
Ledmotivet till Chariots of Fire (Triumfens ögonblick) av Vangelis är grymt motiverande.
Tam tara tam tam tamtaa, tam tara tam tam....
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 00:00Jag vet ungefär hur långt tid jag har kvar att springa och höftar då hur många låtar det är.
Sedan räknar jag ner. Det funkar.En annan grej som funkar är helt enkelt att bara bita ihop och tänka att "jag ska inte ge mig jag kommer inte att ge mig jag
Jag vet ungefär hur långt tid jag har kvar att springa och höftar då hur många låtar det är.
Sedan räknar jag ner. Det funkar.
En annan grej som funkar är helt enkelt att bara bita ihop och tänka att "jag ska inte ge mig jag kommer inte att ge mig jag