Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 14:57Spela låten "Just idag är jag stark" med Kenta i mp3-n
Tänk "Fy fan vilken grym löpare jag är", sträck på dej och kläm fram ett leende (om det går) 🙂
Spela låten "Just idag är jag stark" med Kenta i mp3-n
Tänk "Fy fan vilken grym löpare jag är", sträck på dej och kläm fram ett leende (om det går) 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 15:03"jag vill inte stanna, jag SKA inte stanna.. "
"jag vill inte stanna, jag SKA inte stanna.. "
Quote from Andreas Björklund on 24 February 2008, 15:15Det är kanske olika för alla, men tänk på att hjärnan inte registrerar ordet "inte"... Så om du tänker "jag är inte trött", uppfattar hjärnan det som "jag är trött". Och det vill man ju inte!! 😉 Jag brukar tänka något i stil med "Jag är lätt som en fjäde
Det är kanske olika för alla, men tänk på att hjärnan inte registrerar ordet "inte"... Så om du tänker "jag är inte trött", uppfattar hjärnan det som "jag är trött". Och det vill man ju inte!! 😉 Jag brukar tänka något i stil med "Jag är lätt som en fjäde
Quote from Therese Linner on 24 February 2008, 15:36Jag är inne på Karins spår jag med fast för mig blir det mer: du är jävligt envis, du är jävligt envis, visa hur jävla envis du är...
och ja, då duar jag mig själv. (H)
Jag är inne på Karins spår jag med fast för mig blir det mer: du är jävligt envis, du är jävligt envis, visa hur jävla envis du är...
och ja, då duar jag mig själv. (H)
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 15:40Det är bara kroppen som inte riktigt är med - JAG har krafter kvar!
Det är bara kroppen som inte riktigt är med - JAG har krafter kvar!
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 15:41Jane: Alla är vi olika och uppfattar den inre monologen olika.
Jane: Alla är vi olika och uppfattar den inre monologen olika.
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 15:44Jag brukar tänka på mina mål så löser det sig. Kanske "det är nu jag blir bättre" är det närmaste motto som flyger genom hjärnan då.
Jag brukar tänka på mina mål så löser det sig. Kanske "det är nu jag blir bättre" är det närmaste motto som flyger genom hjärnan då.
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 15:49Under min bandykarriär stog alltid tränaren och skrek: "Ända upp, ända upp, ända upp!!!" när vi sprang i backar på försäsongsträningen. Det använder jag fortfarande, eller "Ända fram, ända fram".
Kan tro att han faktiskt spökar där jag springer, för ib
Under min bandykarriär stog alltid tränaren och skrek: "Ända upp, ända upp, ända upp!!!" när vi sprang i backar på försäsongsträningen. Det använder jag fortfarande, eller "Ända fram, ända fram".
Kan tro att han faktiskt spökar där jag springer, för ib
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 15:50Tack för bra motton!!
Ni har både höjt min motivation inför tuffa pass och gett mig flera glada skratt redan nu. Jag kanske ska skriva ut mottona på dymoremsor och tejpa upp på lämpliga träd längs slingan jag springer...troligen fler än jag som uppskattar
Tack för bra motton!!
Ni har både höjt min motivation inför tuffa pass och gett mig flera glada skratt redan nu. Jag kanske ska skriva ut mottona på dymoremsor och tejpa upp på lämpliga träd längs slingan jag springer...troligen fler än jag som uppskattar
Quote from Andreas Björklund on 24 February 2008, 16:04David: Det var därför jag skrev att det kanske är olika för alla... 😉
David: Det var därför jag skrev att det kanske är olika för alla... 😉