Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 16:08Haha, det var en bra idé..
fatta vilken pepp de skulle va 😀
Haha, det var en bra idé..
fatta vilken pepp de skulle va 😀
Quote from Olof Robertson on 24 February 2008, 16:24Hahaha, man kanske skulle skriva ut olika motton, laminera in dom och sätta upp på träden med jämna mellanrum på de slingor jag brukar springa, det är väldigt många som springer där och det hade nog uppskattats!! Men jag vågar nog inte (H)
Hahaha, man kanske skulle skriva ut olika motton, laminera in dom och sätta upp på träden med jämna mellanrum på de slingor jag brukar springa, det är väldigt många som springer där och det hade nog uppskattats!! Men jag vågar nog inte (H)
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 16:29hahaa, jag skulle vilja att någon gör det här.
Jag är för lat för att göra de själv 😉
hahaa, jag skulle vilja att någon gör det här.
Jag är för lat för att göra de själv 😉
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 16:40Ja, man kanske skulle fylla ett helt sånt där block med gula postit-lappar med glada hejarop till maran..... Ett nytt måtto/km. Bara att riva av med jämna mellanrum. Fastklistrat på handen kanske.... Jag som hatar att springa ut på Djurgården kan räkna ut
Ja, man kanske skulle fylla ett helt sånt där block med gula postit-lappar med glada hejarop till maran..... Ett nytt måtto/km. Bara att riva av med jämna mellanrum. Fastklistrat på handen kanske.... Jag som hatar att springa ut på Djurgården kan räkna ut
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 16:47Skriv även in att de som haft nytta av ett upphängt motto ramlar in på FB och säger hej eller delger ett nytt. Vore häfftigt att se om det blir några.
Kul idé!!
Skriv även in att de som haft nytta av ett upphängt motto ramlar in på FB och säger hej eller delger ett nytt. Vore häfftigt att se om det blir några.
Kul idé!!
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 17:16När jag var tävlingslöpare på 80talet hade jag mantrat "jag flyger, jag flyger"
När jag var tävlingslöpare på 80talet hade jag mantrat "jag flyger, jag flyger"
Quote from Lotta Lindström on 24 February 2008, 17:22När jag blev trött och uttråkad på en fjällvandring började jag sjunga "En elefant balanserade..." Det hjälpte faktiskt. Tror jag kom till 70 innan det var dags för rast. 🙂
När jag blev trött och uttråkad på en fjällvandring började jag sjunga "En elefant balanserade..." Det hjälpte faktiskt. Tror jag kom till 70 innan det var dags för rast. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 17:29På löpbandet har jag en flaska, min inspirationsflaska, som står bredvid displayen och påminner mig om varför jag står där 3 timmar varje helg. Det står "Lidingöloppet" förvisso, men det är nära nog för att påminna mig om Lidingö Ultra.
Jag använder helt
På löpbandet har jag en flaska, min inspirationsflaska, som står bredvid displayen och påminner mig om varför jag står där 3 timmar varje helg. Det står "Lidingöloppet" förvisso, men det är nära nog för att påminna mig om Lidingö Ultra.
Jag använder helt
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 17:36Ett bra motto jag läste nånstans häromdan: "Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen" tyckte jag var bra. Eller den klassiska "Det som inte dödar det härdar" har jag använt några tuffa pass.
Ett bra motto jag läste nånstans häromdan: "Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen" tyckte jag var bra. Eller den klassiska "Det som inte dödar det härdar" har jag använt några tuffa pass.
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 17:39Jag brukar ha ett par dymoremsor med lämpliga motton/övertygelser (beroende på det aktuella målet just då) i bilen, någon på ratten och på något annat ställe i kupén. Det gör att meningarna man skrivit riktigt präntas in i skallen och förhoppningsvis kan
Jag brukar ha ett par dymoremsor med lämpliga motton/övertygelser (beroende på det aktuella målet just då) i bilen, någon på ratten och på något annat ställe i kupén. Det gör att meningarna man skrivit riktigt präntas in i skallen och förhoppningsvis kan