Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMotverka breda vader
You need to log in to create posts and topics.

Jag tränar inte av några direkt estetiska skäl (förutom rumpa) men det är en sak som vore sjysst att få bukt med - vaderna.

Inte att de är för klena utan tvärtom, de är för krampiga trots att jag inte bygger vader. Springer ganska mycket, men kollar man

Jag tycker allt att sprinters har väl utvecklade vader.

Krampande vader = otränade vader! Springer du mycket kommer de kanske minska till volym. Tyvärr spelar genetiken en stor roll. Du kommer bli av med krampen i alla fall. Stretching hjälper förmodligen dig föga.

Nej, inte krampande - krampiga.
Med väl definerade och förhållandevis stora muskler.

Bitiga, biffiga. Jag ser ut som en transvestit när jag har kjol för bara män har vader av den typen.

Ähhhh....biffiga, bitiga...det är väl sådana som många män tänder på.???????...sluta tänk på det där utseendemässiga utan kör på för att du mår bra av det. Måste väl åxå finnas något ovanför vaderna som ser någorlunda ut...eller????? Säg inte att utseende

Håller med Kjell jag, till 100%!

+1 ...

Kjell (t+)

Det omvända innebär med stor risk att du först fixar vaderna sen kommer du på nästa kroppsdel som är fel och fixar den och sen kommer du på nästa kroppsdel som är fel och fixar den och sen kommer du på nästa kroppsdel som är fel och fixar den

Kjell (t+)