Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMotverka breda vader
You need to log in to create posts and topics.

Jättekul å lärorika historier tjejer...å jag undrar om inte Anna N står som en fågelholk snart.....hehe..

"...å jag undrar om inte Anna N står som en fågelholk snart.....hehe.. "

Det kan även vara så att Anna skrev inlägget för att skapa debatt och se var den landar. Så, vem som står i fågelholken är frågan.

Skickligt! 🙂

Av den anledningen?????...ja då står det väl några besvikna å aningen sura holkar kring tråden tror jag...! "Skickligt"....hoppsan...!

Kul att läsa att stora vader hjälper till att ta upp stötarna vid löpning och därmed minska belastningen på knäna, hoppfullt för mig som har stora vader och "ömtåliga" knä pga broskuppmjukning i knäskålarna.

För min egen del trivs jag med mina vader, som

Lite kul det där. Mina egna vader är jag rätt nöjd med och tycker de ser hyfsat kraftfulla ut, rätt lagom, men jag hade en kompis som sa att det värsta med fotbollen var att hon fick såna vader av det, och hon kunde inte ens titta på styrketräningsgrejer

Jag har överhuvudtaget inte reflekterat över mina vader. Var tvungen att kolla och jodå, dom duger. Funkar bra gör dom också tack och lov. 🙂

En vän blev påkörd och bröt låret. Nu, rehab påbörjad har hon i princip ingen vadmuskel kvar enligt sjukgymnasten. MEN hon får på sig allsköns byxor och stövlar.

En spansk fotbolls-back lär ha haft dom värsta vaderna i modern tid. Dom kallades i TV-rapporterna för strykjärn liksom....kunde han ha hetat Victor????? Tja det heter i alla fall jag åxå å mina är så ynkliga så ynkliga....tydligen bytbara gentemot andra

Vad ledsen jag blev. Att läsa att män vänder blicken vid knäna och tittar uppåt igen alltså. Då missar de ju mina supersnygga vador! Starka 43 cm som nästan spräcker tajta byxben. Som jag gått omkring tyckt vara så läckert, helt i onödan alltså.

PS fas

Genetiken är svår att påverka.
Mitt enda råd blir nog att lära dig leva med det.

Skulle likt många andra här säga att "tränade" vader faktiskt kan ses som attraktivt hos många.
Och visst är det så att den promille som tänder på specifikt vader förmodlige