Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMotverka breda vader
You need to log in to create posts and topics.

Vad ser män på hos kvinnor?
Vad?
Vad?
Nej definitivt inte vader.
Om blicken skulle gå neråt så vänder den snabbt vid knäna och går upp igen.

Maria, jag förstår ditt problem. Jag har spräckt 2 par jeans och övergett 3 par som helt enkelt är för tighta i vaderna. Mina ben var som pinnar förut.

Men nä, det verkar inte finnas några genvägar eller tips. Om man inte slutar träna. Men märkligt nog

Jag har också breda vader och har nu ökat mitt tränande, rent allmänt, en helt del. En liten förhoppning är att jag ska minska vadens nu alldeles för biffiga utseende till något snyggare. Hur jag definerar snyggare har jag dock inte riktigt klart för mig

jag har också stora vader, men skitidet - det går ej att påverka!
Vadmuskeln jobbar vid all rörelse och även när du står stilla, så om du inte bygger vader men de ändå är stora så är det såna de kommer att vara.
Mina är nog någon centimeter mindre i omfån

Den största nackdelen med stora vader är att det är svårt att hitta slalompjäxor till rimligt pris.

Pröva ridstövlar!

kjells inlägg fick mig att tänka på den här: http://9gag.com/gag/4312146 😉

Haha...ja så är det ju absolut thomas...En inre förändring är oerhört svår att få till samt lika oerhört smärtsam att gå igenom för den berörda människan. Hur många pannor har jag inte stångat blodiga under mitt verksamma liv på olika institutioner. Jag b

När jag började ettan på gymnasiet så lärde jag känna en väldigt fin vän, nu menar jag insidan, men utsidan var precis lika fin. Hon var toksnygg, men använde aldrig kjol eller klänning, aldrig shorts (förutom när hon spelade fotboll), aldrig tajta jeans.

Jag har enorma vader och insett att de tyvärr kommer att förbli så.
För dryga året sen så var jag hos sjukgymnasten pga en muskelbristning i låret och då säger han "Åhh du har sådana där fina vader". Jag står där som en fågelholk och undrar vem han prata