Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 13:06Är det någon som i dagsläget siktar mot Lida Loop? Jag är lite sugen men vet inte i vilken omfattning. Kanske 1-2 loopar eller ev hela? Ni som har åkt förut kanske vet hur det ser ut med anmälning och platstillgång?
Är det någon som i dagsläget siktar mot Lida Loop? Jag är lite sugen men vet inte i vilken omfattning. Kanske 1-2 loopar eller ev hela? Ni som har åkt förut kanske vet hur det ser ut med anmälning och platstillgång?
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 14:40Jag är sugen men kommer köra 1 alt 2 loopar. Är helgen före vättern så är fortfarande lite osäker på om det är så klokt att mtb:a.
Här för mig från förra året att det var rätt lugnt med anmälningen, eller vad säger expert Saus??
Jag är sugen men kommer köra 1 alt 2 loopar. Är helgen före vättern så är fortfarande lite osäker på om det är så klokt att mtb:a.
Här för mig från förra året att det var rätt lugnt med anmälningen, eller vad säger expert Saus??
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 21:34Tjo!
Jo jag ska köra hela, kan inte komma ihåg att det brukar bli slutsålt på nått sätt..
Tjo!
Jo jag ska köra hela, kan inte komma ihåg att det brukar bli slutsålt på nått sätt..
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 05:15Låter bra.
Låter bra.
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 08:43Nu finns tiderna för Team Sportias motionscup MTB ute. 2/5, 16/5 och 30/5 är det som gäller. Fri start från 18.00 eller gemensam start 19.00. Cykla ut hit efter jobbet, käka lite middag hos mig och cykla hem på kvällen så blir det en riktig genomkörare oc
Nu finns tiderna för Team Sportias motionscup MTB ute. 2/5, 16/5 och 30/5 är det som gäller. Fri start från 18.00 eller gemensam start 19.00. Cykla ut hit efter jobbet, käka lite middag hos mig och cykla hem på kvällen så blir det en riktig genomkörare oc
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 00:25Låter skitkul! Jag är på för den 16:e och 30:e! ev den 2:a oxå..
Nån fler Titan än Martin och jag som ska represent? Tobbe? 😉
Den 17 maj går Ottarsloppet av stapeln, jag är som sugen på det med...:
http://www2.idrottonline.se/IKRex-Skidor/Events/Otta
Låter skitkul! Jag är på för den 16:e och 30:e! ev den 2:a oxå..
Nån fler Titan än Martin och jag som ska represent? Tobbe? 😉
Den 17 maj går Ottarsloppet av stapeln, jag är som sugen på det med...:
http://www2.idrottonline.se/IKRex-Skidor/Events/Otta
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 11:31Ni kanske redan gissat på det, men jag kan inte något av dessa datum, då jag roterar ned 15/5 och har en massa rodd med annat i veckorna innan dess...
Ni kanske redan gissat på det, men jag kan inte något av dessa datum, då jag roterar ned 15/5 och har en massa rodd med annat i veckorna innan dess...
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 11:48Har planerat att vara med den 16:e! Sen är det blodomloppet den 30:e och trodde titans skulle vara där då?!? Kommer iaf springa med tiva. (H)
Har planerat att vara med den 16:e! Sen är det blodomloppet den 30:e och trodde titans skulle vara där då?!? Kommer iaf springa med tiva. (H)
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 12:44Kul att vi bler fler! Ottarstrampet såg MYCKET intressant ut. Nära, lagom långt och billigt. Som det ser ut nu kan det dock bli mitt tredje cykellopp den veckan så får nog pejla lite hemma.. Jag ska nämligen ev köra Skandisloppet 12/5, sen är ju Team Spor
Kul att vi bler fler! Ottarstrampet såg MYCKET intressant ut. Nära, lagom långt och billigt. Som det ser ut nu kan det dock bli mitt tredje cykellopp den veckan så får nog pejla lite hemma.. Jag ska nämligen ev köra Skandisloppet 12/5, sen är ju Team Spor
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 21:09Tjo!
Jag har nu anmält mig till Storvreta MTB den 2a och 16e. 20km individuell start vid 1800!
Så sign up fellow Titans!
Den 30:e skulle ev flyttas stod det på sidan just eftersom det krockar med blodomloppet så får se om man kör den å. Har anmält mig
Tjo!
Jag har nu anmält mig till Storvreta MTB den 2a och 16e. 20km individuell start vid 1800!
Så sign up fellow Titans!
Den 30:e skulle ev flyttas stod det på sidan just eftersom det krockar med blodomloppet så får se om man kör den å. Har anmält mig