Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 21:38Räkna med mej 16/5. 2/5 har jag nu fått bokning på HLR-utb med MIT som nog kommer kollidera men inte 100% säkert hur d ser ut än. Om de placerar om blodomloppetkollisionen ska jag försöka vara med på den också. Verkar inte bli ngt Skandislopp för mig så k
Räkna med mej 16/5. 2/5 har jag nu fått bokning på HLR-utb med MIT som nog kommer kollidera men inte 100% säkert hur d ser ut än. Om de placerar om blodomloppetkollisionen ska jag försöka vara med på den också. Verkar inte bli ngt Skandislopp för mig så k
Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 09:50Jag har nu efter lite strul med anmälningsformuläret förhoppningsvis lyckas med att anmäla mig till 2/5 och 16/5. 16/5 får du/ni gärna kika in till oss på lite mat vid 17.00 t.ex. Vore trevligt åsså får du/ni se hur vi bor nu. 2/5 vågar jag nog inte utlov
Jag har nu efter lite strul med anmälningsformuläret förhoppningsvis lyckas med att anmäla mig till 2/5 och 16/5. 16/5 får du/ni gärna kika in till oss på lite mat vid 17.00 t.ex. Vore trevligt åsså får du/ni se hur vi bor nu. 2/5 vågar jag nog inte utlov
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 19:44Nuså! Har anmält mig till Ottarstrampet och Lida Loop! Har du anmält dig Pär? Ska inte Tobbe med på motionscupen?
Nuså! Har anmält mig till Ottarstrampet och Lida Loop! Har du anmält dig Pär? Ska inte Tobbe med på motionscupen?
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 17:25Tjena Saus! Jag kör gärna lite lopp men har inte hunnit kolla kalendern men Ottarsloppet eller vadcvdet hette lät bra så där ställer jag säkert upp!
Tjena Saus! Jag kör gärna lite lopp men har inte hunnit kolla kalendern men Ottarsloppet eller vadcvdet hette lät bra så där ställer jag säkert upp!
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 08:08Var inne på sidan å skulle anmäla mig till lida men vid en sistabqvstämning i almanackan så ser jag att det tillkommit fsmiljepicknick å avslutning med skogsmulle den dan.... Har ingen tur med det loppet som aldrig verkar bli kört av mig. Motionsxuptilllf
Var inne på sidan å skulle anmäla mig till lida men vid en sistabqvstämning i almanackan så ser jag att det tillkommit fsmiljepicknick å avslutning med skogsmulle den dan.... Har ingen tur med det loppet som aldrig verkar bli kört av mig. Motionsxuptilllf
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 10:27Nu även anmäld till motionscupen 6/6. Individuell start, långa banan.
Nu även anmäld till motionscupen 6/6. Individuell start, långa banan.
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 06:26Ikväll är det motionscupen MTB. Fri start 18-18.45. Går bra för fler ansluta fortfarande. Den som vill ha lite enkel vardagsmiddag med oss här på Skiftesvägen 2 innan skickar ett sms i tid så vi vet hur många vi blir, jag å Mattias är iallafall klara.
Ikväll är det motionscupen MTB. Fri start 18-18.45. Går bra för fler ansluta fortfarande. Den som vill ha lite enkel vardagsmiddag med oss här på Skiftesvägen 2 innan skickar ett sms i tid så vi vet hur många vi blir, jag å Mattias är iallafall klara.
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 14:15Hej alla Titaner!
Jag hade planerat att föreslå en mtb-weekend när Nisse är hemma i höst men nu har jag ju blitt m nytt jobb m kliniköppning just innan så d får i så fall bli en endagars i mån av tid. Nu undrar jag istället om vi kan få ihop ett gäng til
Hej alla Titaner!
Jag hade planerat att föreslå en mtb-weekend när Nisse är hemma i höst men nu har jag ju blitt m nytt jobb m kliniköppning just innan så d får i så fall bli en endagars i mån av tid. Nu undrar jag istället om vi kan få ihop ett gäng til
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 20:54Vilka ska representera Titans på onsdag i storvreta? Och i ottarsborg på torsdag?
Jag och Peter kör båda och Martin på onsdag iaf?
Vilka ska representera Titans på onsdag i storvreta? Och i ottarsborg på torsdag?
Jag och Peter kör båda och Martin på onsdag iaf?
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 21:05Jag har tänkt att köra på onsdag! Är inte anmäld men såg att man kan göra det på plats.
Tänkte ni cykla eller ta bil till starten?
Är sugen på att cykla som uppvärmning extra träning.
Jag har tänkt att köra på onsdag! Är inte anmäld men såg att man kan göra det på plats.
Tänkte ni cykla eller ta bil till starten?
Är sugen på att cykla som uppvärmning extra träning.