Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 07:49Jag ska köra och som vanligt finns enklare vardagsmiddag till den/dom som vill här innan. Säg bara till innan i så fall. Dusch, P och sånt finns här om ngn vill låna.
Jag ska köra och som vanligt finns enklare vardagsmiddag till den/dom som vill här innan. Säg bara till innan i så fall. Dusch, P och sånt finns här om ngn vill låna.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 19:47Jag tänkte åka ut med Peter, vet inte om det fins plats i hans bil men annars kan jag ta min oxå.. Ingen av er som skulle med på Ottars?
Jag tänkte åka ut med Peter, vet inte om det fins plats i hans bil men annars kan jag ta min oxå.. Ingen av er som skulle med på Ottars?
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 07:53Passar Ottars.
Passar Ottars.
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 12:35Ingen sugen på mtb-weekend i Falun i juli (se ovan)?
Ingen sugen på mtb-weekend i Falun i juli (se ovan)?
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 17:24Jag jobbar väldigt mycke i juli så kan tyvärr inte klämma in nå nöje där.. 🙁
Jag jobbar väldigt mycke i juli så kan tyvärr inte klämma in nå nöje där.. 🙁
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 10:37Hur är intresset för Engelbrektsloppet och Finnmarksturen?
Hur är intresset för Engelbrektsloppet och Finnmarksturen?
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 19:21Vågar inte boka in ngn mer tävling i år tyvärr.
Vågar inte boka in ngn mer tävling i år tyvärr.
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 21:30cykelvasan anmälan öppnar 19/9. Blir vi ett större gäng är jag på. Hur ser d ut m intresset?
cykelvasan anmälan öppnar 19/9. Blir vi ett större gäng är jag på. Hur ser d ut m intresset?
Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 17:01Ja, varför inte?!
Ja, varför inte?!
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 16:58Jag har bestämt mig för att anmäla mig till Cykelvasan. Om knäna fortfarande strular så får jag väl sälja startbeviset. Anmälan öppnar på onsdag kl 09.00. Det sålde slut på 24 timmar förra året så det är väl läge att boka på en gång då de öppnar. Jag läst
Jag har bestämt mig för att anmäla mig till Cykelvasan. Om knäna fortfarande strular så får jag väl sälja startbeviset. Anmälan öppnar på onsdag kl 09.00. Det sålde slut på 24 timmar förra året så det är väl läge att boka på en gång då de öppnar. Jag läst