Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är sugen, om det blir ett gäng dårå... Dock så kommer jag inte ha tid att boka förrän i helgen... Så om det finns platser över då och om fler bestämt sig tills dess, så bokar jag...!

Har förstått det som att Mattias, Nisse, Tobias nu ska vara anmälda och att Pär överväger? Då har jag naturligtvis hakar på med! Dock var det redan fullt nu ca en timme efter öppning för anmälan....! Så jag står på reserv. Räknar med att det är en stor an

Hur i Helvete gör man för att betala startavgiften till cykelvasan???

Ingen aning 🙂 Jag rick ju inte äran att få plats då de var slut galet tidigt. Sannolikt pga det korkade anmälningssystemet där maninte behöver pröjsa för anmälan. Tack vare detta räknar jag dock med massor med avhopp och får besked om ev reservplats näst

Hej Titaner!!

Hur ska vi göra med boendet under cykelvasan? Ska man åka upp dagen före och hem dagen efter eller hur blir det? Jag har som ni kanske vet en husvagn som står till förfogande och jag kan ringa Moraparken imorgon och höra om de har några pla

Inväntar svar från Vasaloppet om jag får ngn reservplats el ej. Förhoppningsvis besked idag. Om jag får plats vill jag gärna sova i vagnen. Tyckte att natten till i Mora var väldigt bra förrförra året. Iom att tävlingen är relativt kort (4-6h istället för

Har inte varit inne på forumet på ett bra tag så detta kanske är lite old news:

Jag, Tobbe, Nisse och Mattias W (en kollega från TOP som varit med oss och MTBat några gånger) är än så länge anmälda.

Startavgiften betalas genom att logga in på vasaloppss

Tjena!

Jag pratade med Moraparkens Camping idag som ligger i anslutning till målet. De har fullt på campingens bokningsbara platser tyvärr. Men de har 247 dropin platser och snubben på Campingen sa att det skulle vara okej att få en plats om vi kom tidig

Camping bokad 16-18:e Aug på http://www.moralife.com/camping/ för cykelvasan.

Hej! Ngn som behöver ett vinterdäck till mtbn? Har köpt två Hakkapelitta/Suomi Tires w240. Ser kanon ut men har insett att jag nog var lite ivrig som beställde två. Ett där fram brukar ju faktiskt räcka långt å gör d lite enklare att växla emellan. Såles