Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 18:55MTB fre (14:e) em och tis (18:e) innan 1600 - JA.
Angående kajak så du kanske kan ta upp det i avsedd tråd 😉
MTB fre (14:e) em och tis (18:e) innan 1600 - JA.
Angående kajak så du kanske kan ta upp det i avsedd tråd 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 03:25Ante mig att det skulle komma en rättning där.. 😉
Hör av mig imorgon när jag vaknat vid 13 typ, ser doch ut att kanske regna men vi får se.
Ska vi säga på tisdag efter lunch typ?
Ante mig att det skulle komma en rättning där.. 😉
Hör av mig imorgon när jag vaknat vid 13 typ, ser doch ut att kanske regna men vi får se.
Ska vi säga på tisdag efter lunch typ?
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 10:11Bra det, hör av dej när du snusat klart, jag är vaken och beredd... Det må vara lite blött ute, men inte så kallt iallafall...
Tisdag efter lunch - check.
Bra det, hör av dej när du snusat klart, jag är vaken och beredd... Det må vara lite blött ute, men inte så kallt iallafall...
Tisdag efter lunch - check.
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 12:04Ja vill va me på MTB på tisdag innan 16! jag måste pröva min nya höj. Varnar för att jag är en oslipad amatör. =)
Ja vill va me på MTB på tisdag innan 16! jag måste pröva min nya höj. Varnar för att jag är en oslipad amatör. =)
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 22:51Jag är sugen på mtb söndag kl 16! Hör av mig efter lunch saus!
Jag är sugen på mtb söndag kl 16! Hör av mig efter lunch saus!
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 09:36Oki då verkar vi vara minst tre som e på för MTB imorrn? Tänkte föreslå kl 13 vid svandammen/pumphuset för att sedan bege oss ut mot Skölsta/Vedyxa?
Oki då verkar vi vara minst tre som e på för MTB imorrn? Tänkte föreslå kl 13 vid svandammen/pumphuset för att sedan bege oss ut mot Skölsta/Vedyxa?
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 10:48Gött!
Gött!
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 14:48Aight! =)
Aight! =)
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 13:25Peter och jag har bestämt oss för lite MTB-teknikövningar och lättare stigkörning i Hågdalen/-skogen imorrn, lördag, kl.13...!
Peter och jag har bestämt oss för lite MTB-teknikövningar och lättare stigkörning i Hågdalen/-skogen imorrn, lördag, kl.13...!
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 10:59MTB imorgon måndag på dagen? Om det nu inte ösregnar..
MTB imorgon måndag på dagen? Om det nu inte ösregnar..