Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Imorrn - torsdag - är jag fetgame på Lunsen! Hör av dej när du vaknat...!

Mtb ons, tors lunch (ngr h mitt på dgn alltså) någon?

Kan kika på lite olika stigar runt storvreta. Finns alla möjligheter att köra xc mellan storvreta och jälla t.ex. Annars kör jag gärna inne i stan också förstås!

Tors och fre kväll är ev cykelentusia

onsdag passar mig bra, vore kul att lära sig nån ny stig i storvretaområdet..

Alltså onsdagen den 2:a? Det blir prima om det blir på fm/dag... Ska nämligen hämta ut systersonen från dagis, i just Storvreta, och underhålla honom några timmar på eftermiddagen 🙂

Och en liten grillning på fredag låter trevligt med...

Kanon! Jag ska hämta på dagis 16.00. Start ca 11:00 skulle funka riktigt bra t.ex.

Annars när som helst efter 10 och innan 16.

Får visst lägga på ett kol och forska i rundor tills dess. Vad tror du Nisse om jällaleden/vildmarksleden (den vi sprang m pa

Ons 23/6 skulle jag vilja cykla lite i morga hage. Någon som har lust att haka på? Kanske t.o.m. ngn som har cyklat där tidigare? Jag skulle gärna se denna led och skulle passa bra vid den tiden för då kan jag klämma av en rensning av oxtorget på en gång.

Martin! Är på jobbet, kollar in kalendern när jag kommer hem... Morga är trevligt att cykla i...

Och downhillfilmen - fyfan, du har avancerat sen jag såg dej sist!

Haha, du anar inte. Och se upp när ni är ute och kör bil - nu har jag udvidgat min enorma kompenens med landsvägsåkning. 🙂 Se stålräjsern!

Så på onsdag gäller kl 11 från Martin i storvreta. Vi som bor i själva Uppsala kanske ska slå följe och dra 1030 på onsdag från mig? För du skulle väl med Pär och Nisse?

Jag är klar för storvreta på onsdag, möter upp hos dig Saus!