Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 09:53Mysig friluftskamrat sökes!
Hej! Jag är en medelålders man med intresse av MTB och mysiga hemmakvällar i soffan med en kopp thé. Jag söker dig jämnåriga man eller äldre för MTB under tisdag och torsdag dag samt kvällsmys på tu man hand... Inget förslag ä
Mysig friluftskamrat sökes!
Hej! Jag är en medelålders man med intresse av MTB och mysiga hemmakvällar i soffan med en kopp thé. Jag söker dig jämnåriga man eller äldre för MTB under tisdag och torsdag dag samt kvällsmys på tu man hand... Inget förslag ä
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 16:49Hej där!
Jag är intresserad av en sväng om imorgon vid lunchtid. hört att vädret skulle vara gynnsamt oxå 🙂
Hej där!
Jag är intresserad av en sväng om imorgon vid lunchtid. hört att vädret skulle vara gynnsamt oxå 🙂
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 08:13sweet! kör vid 13 då? samling hos mig så kör vi Börje?
sweet! kör vid 13 då? samling hos mig så kör vi Börje?
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 18:25Hej Plutten.
Jag kunde tyvärr inte träffa dig idag, då jag varit ockuperad med annat. Inte heller på torsdag afton, jag ämnar då att arbeta. Längtar dock efter att träffa dig en annan dag.
Kram från Röv-Prutten.
Hej Plutten.
Jag kunde tyvärr inte träffa dig idag, då jag varit ockuperad med annat. Inte heller på torsdag afton, jag ämnar då att arbeta. Längtar dock efter att träffa dig en annan dag.
Kram från Röv-Prutten.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 22:43Någon som är sugen på en tur på tors 24/6? Jag tänkte ngn gång på fm.
Någon som är sugen på en tur på tors 24/6? Jag tänkte ngn gång på fm.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 00:39Beroende på utveckling med lillens förkylning kan jag möjligen möjligen tors. Får dock avvakta tills imorrn m att säga ngt.
Beroende på utveckling med lillens förkylning kan jag möjligen möjligen tors. Får dock avvakta tills imorrn m att säga ngt.
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 10:06Nu är det torsdag förmiddag.. 😉 Jag tänkte mig ut med ett gäng rookies kl 1830 vid svandammen för färd mot lunsen..bara att haka för denm som vill..
Nu är det torsdag förmiddag.. 😉 Jag tänkte mig ut med ett gäng rookies kl 1830 vid svandammen för färd mot lunsen..bara att haka för denm som vill..
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 11:17Jobbe ikväll... 🙁
Jobbe ikväll... 🙁
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 20:33Någon som vill cykla tors denna vecka? Om två dgr alltså? Gäller ffa mitt på dagen. Ngn sugen? Jag är öppen för alla varianter men skulle gärna köra lite längre (inte nödvändigtvis längre sträcka men längre tid, ca 3-4h) och försöka få upp lite ditans. Sk
Någon som vill cykla tors denna vecka? Om två dgr alltså? Gäller ffa mitt på dagen. Ngn sugen? Jag är öppen för alla varianter men skulle gärna köra lite längre (inte nödvändigtvis längre sträcka men längre tid, ca 3-4h) och försöka få upp lite ditans. Sk
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 22:28Jobbar dag, till kl.1530, på torsdag. Cyklar gärna ett långpass efter det, börjar få lite MTB-sug nue...!
Jobbar dag, till kl.1530, på torsdag. Cyklar gärna ett långpass efter det, börjar få lite MTB-sug nue...!