Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mysig friluftskamrat sökes!

Hej! Jag är en medelålders man med intresse av MTB och mysiga hemmakvällar i soffan med en kopp thé. Jag söker dig jämnåriga man eller äldre för MTB under tisdag och torsdag dag samt kvällsmys på tu man hand... Inget förslag ä

Hej där!
Jag är intresserad av en sväng om imorgon vid lunchtid. hört att vädret skulle vara gynnsamt oxå 🙂

sweet! kör vid 13 då? samling hos mig så kör vi Börje?

Hej Plutten.
Jag kunde tyvärr inte träffa dig idag, då jag varit ockuperad med annat. Inte heller på torsdag afton, jag ämnar då att arbeta. Längtar dock efter att träffa dig en annan dag.
Kram från Röv-Prutten.

Någon som är sugen på en tur på tors 24/6? Jag tänkte ngn gång på fm.

Beroende på utveckling med lillens förkylning kan jag möjligen möjligen tors. Får dock avvakta tills imorrn m att säga ngt.

Nu är det torsdag förmiddag.. 😉 Jag tänkte mig ut med ett gäng rookies kl 1830 vid svandammen för färd mot lunsen..bara att haka för denm som vill..

Jobbe ikväll... 🙁

Någon som vill cykla tors denna vecka? Om två dgr alltså? Gäller ffa mitt på dagen. Ngn sugen? Jag är öppen för alla varianter men skulle gärna köra lite längre (inte nödvändigtvis längre sträcka men längre tid, ca 3-4h) och försöka få upp lite ditans. Sk

Jobbar dag, till kl.1530, på torsdag. Cyklar gärna ett långpass efter det, börjar få lite MTB-sug nue...!