Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 09:16drar på festival idag så jag e nog stenfull då... 😛
drar på festival idag så jag e nog stenfull då... 😛
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 22:21Allmän förfrågan:
Öm ngn av er cyklar i Morga snart så vore jag tacksam om ni kunde kika förbi badplatsen Oxtorget och kolla följande:
1. Hur många soptunnor finns? Är det hela?
2. Hur många livbojar finns? Är de hela och upphängda?
3. Ser stranden ren oc
Allmän förfrågan:
Öm ngn av er cyklar i Morga snart så vore jag tacksam om ni kunde kika förbi badplatsen Oxtorget och kolla följande:
1. Hur många soptunnor finns? Är det hela?
2. Hur många livbojar finns? Är de hela och upphängda?
3. Ser stranden ren oc
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 13:08Jag och Martin ska MTB:a i Lunsen torsdag morgon, någon som ska med?
Vi kan väl åka förbi Oxtorget då med?
Jag och Martin ska MTB:a i Lunsen torsdag morgon, någon som ska med?
Vi kan väl åka förbi Oxtorget då med?
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 17:47Vore kanon om vi kunde dra en sväng där med. Det borde kunna hinnas med va.
Vore kanon om vi kunde dra en sväng där med. Det borde kunna hinnas med va.
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 13:42jag håller på att måla vardagsrummet så tänkte nog slänga upp ett lager innan mitt kvällspass...
jag håller på att måla vardagsrummet så tänkte nog slänga upp ett lager innan mitt kvällspass...
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 18:10Är i Kroatien och intar öl samt känner lite på vattnet resten av denna vecka så cykla försiktigt nu! (H)
Är i Kroatien och intar öl samt känner lite på vattnet resten av denna vecka så cykla försiktigt nu! (H)
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 22:07Lite MTB med nytt försök kraftledningsgatan Storvreta (jag har ju kört hela och den är mycket "åkvärd"!) alt. MTB Rörkens endurobana alt. Lunsen alt annat. Helst inte toklångt utan en vanlig på 1-2h.
Nu på fre 22/10 ngn gng mellan 10-14? Får jag ngt säll
Lite MTB med nytt försök kraftledningsgatan Storvreta (jag har ju kört hela och den är mycket "åkvärd"!) alt. MTB Rörkens endurobana alt. Lunsen alt annat. Helst inte toklångt utan en vanlig på 1-2h.
Nu på fre 22/10 ngn gng mellan 10-14? Får jag ngt säll
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 19:53sorry jobbat natt då.. o ska för övrigt med forden till doktorn vid 13... :*(
sorry jobbat natt då.. o ska för övrigt med forden till doktorn vid 13... :*(
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 19:56Nope, här med är på throaxdagarna då..
Nope, här med är på throaxdagarna då..
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 18:57Praktik på dan... 🙁
Praktik på dan... 🙁