Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 17:28Nu börjar stigarna tina fram så då börjar det bli tags att återuppta MTB träningen..?
Jag tänker köra Lida Loop 11-12 juni, Pär verkade oxå på, är det någon mer som törs? 😉Sedan är jag sugen att köra AIM i augusti samt finnmarksturen alternativt cykel
Nu börjar stigarna tina fram så då börjar det bli tags att återuppta MTB träningen..?
Jag tänker köra Lida Loop 11-12 juni, Pär verkade oxå på, är det någon mer som törs? 😉
Sedan är jag sugen att köra AIM i augusti samt finnmarksturen alternativt cykel
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:06Jag är ledig alla de tävlingarna du räknade upp, så nått vill jag nog vara med på... AIM är nog högst på listan...
Och i övrigt så är jag lätt på MTB-grouping när isen börjar släppa lite mer fram över 🙂
Jag är ledig alla de tävlingarna du räknade upp, så nått vill jag nog vara med på... AIM är nog högst på listan...
Och i övrigt så är jag lätt på MTB-grouping när isen börjar släppa lite mer fram över 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 21:29Sugen på allt - svårt att få till tiden så jag vågar inte boka ngr fler tävlingar ännu.
Cykelvasan kan vi stryka från listan då den är fulltecknad nu enl. svenska cykelförbundets hemsida. Lida skulle vart kul men jag jobbar och det är inom en vecka från
Sugen på allt - svårt att få till tiden så jag vågar inte boka ngr fler tävlingar ännu.
Cykelvasan kan vi stryka från listan då den är fulltecknad nu enl. svenska cykelförbundets hemsida. Lida skulle vart kul men jag jobbar och det är inom en vecka från
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 13:11Låter helt klart intressant! Har fortfarande inget schema dock, ligger lite väl nära AIM om vi ska köra det... Får helt enkelt invänta schemat..
Låter helt klart intressant! Har fortfarande inget schema dock, ligger lite väl nära AIM om vi ska köra det... Får helt enkelt invänta schemat..
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 22:42Kommer vara lite oklart vad min axel kommer klara av i sommar, om jag blir opererad innan eller efter och sådana saker...
AIM är helt klart men Engelbrektsturen ligger mitt i min semester och helgen efter min födelsedag så det kommer bli svårt att klämma
Kommer vara lite oklart vad min axel kommer klara av i sommar, om jag blir opererad innan eller efter och sådana saker...
AIM är helt klart men Engelbrektsturen ligger mitt i min semester och helgen efter min födelsedag så det kommer bli svårt att klämma
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 16:21Tänkte anmäla mig till lida loop den 12e juni vilka är på? Bra om man anmäler sig samtidigt så vi får samma fålla?
De har provkörning av en loop i maj 12, 19 och 26. Bara att dyka upp där. Jag ska pröva att ta mig iväg på d...
Tänkte anmäla mig till lida loop den 12e juni vilka är på? Bra om man anmäler sig samtidigt så vi får samma fålla?
De har provkörning av en loop i maj 12, 19 och 26. Bara att dyka upp där. Jag ska pröva att ta mig iväg på d...
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 16:39Men, alla testa-loopen-dagar är ju på torsdagar! Då jobbar ju sånna som jag hela dagarna...
I övrigt så ska jag fundera lite till på Lida. VR är ju på fredagen efter, så antingen borde jag cykelvila eller i varjefall köra lättare lvg istället... Vill ju
Men, alla testa-loopen-dagar är ju på torsdagar! Då jobbar ju sånna som jag hela dagarna...
I övrigt så ska jag fundera lite till på Lida. VR är ju på fredagen efter, så antingen borde jag cykelvila eller i varjefall köra lättare lvg istället... Vill ju
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 16:59det är ju på kvällen 1830... kan man ju hinna till om man har tur.. 😉
Fundera på Lida du..
det är ju på kvällen 1830... kan man ju hinna till om man har tur.. 😉
Fundera på Lida du..
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 18:47Matte S, har du anmält dig till Lida? jag är sugen så ska vi göra en gemensam? Sen är jag oxå sugen på att åka iväg och testa banan jag kan 12, 26 maj.
Matte S, har du anmält dig till Lida? jag är sugen så ska vi göra en gemensam? Sen är jag oxå sugen på att åka iväg och testa banan jag kan 12, 26 maj.
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 21:54Jag å Pär drar till Southside (Tullinge) för att provköra första loopen nu på torsdag kl 1830 ska vi vara där. Fins plats för fler om nån e intresserad?
Någon som e på för finnmarksturen den 27/8? Kortare och roligare sträcka är tydligen utlovat...
Jag å Pär drar till Southside (Tullinge) för att provköra första loopen nu på torsdag kl 1830 ska vi vara där. Fins plats för fler om nån e intresserad?
Någon som e på för finnmarksturen den 27/8? Kortare och roligare sträcka är tydligen utlovat...