Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Får passa på båda. På tors är det planeringsmöte islandsresa m CIVA och en viktig visning och finnmarksturen e två dgr innan Islandsresan så då får ja se till å va hemma å ta ansvar innan ja lämnar helena ensam m två små en vecka.

Bangar Lida-svängen asså, för mycket nu 🙂

Finnmarksturen är dock högintressant!

Hej!
Jag och Mattias har tänkt att mtb:a på tisdag sen 17/5.
Förslagsvis är att köra kl 10 alt kl 13 och ett längre pass i typ lunsen.

Jag kan 17/5 om det blir typ efter kl.18... Jobbar DAAAGPASSSS för ovanlighetens skull...

Hade vart riktigt nice. Kan tyvärr inte. För ovanlighetens skull...:)

Ändrade bud. Jag kan om vi får ihop tiden. Träffas 10.00 vid lunsenparkeringen och en loop på 2h skulle passa mej fint. Vad tror ni? Skulle d funka för er?

En off-topic med: Har ni andra hört att Nisse, Anders och jag har snackat om att boka vasaloppet 2

Jag å Pär kanske kan dra från stan redan 0930 så ses vi vid lunsenparkeringen typ 10? Mattias W var oxå sugen att haka...

@ Martin: Nu pratar du om vasaloppet på sånna där långa plastplankor o störar i varje hand lr? 😉 Eller menar du på järnälg? Om du m

För mig fungerar det att ses vid 10 ute i lunsen och sen köra på.

För att inte härma Saus för mycket så väntar även min ena axel på op i höst så måste avvakta med rehabiliteringen innan jag anmäler mig. Men vore skoj att köra.

Ok, kanon då siktar vi på att köra tis å synas 10 vid parkeringen! Förstår att ni drar er för vasan just nu med tanke på axlarna. Det var ju skidvarianten som jag menade ja 🙂

Nu är det dax igen efter en trevlig (men dyr..) tur igår. Jag föreslår onsdag 25:e och fredag 27:e.
Jag kan hela dagarna men ser gärna att fredagen inte blir på kvällen 🙂