Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 16:48Jag kan efter 13 imorgon!
Jag kan efter 13 imorgon!
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 17:45oki, prel kl 13 då...
oki, prel kl 13 då...
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 17:49Har redan frågat Mattias och Nisse men kanske fler är intresserade av att köra Lida Loop? http://lidaloop.se/
Verkar ju riktigt kul, tänkte mig alla tre looparna vilket kostar 450 och är söndagen den 13e juni.
Har redan frågat Mattias och Nisse men kanske fler är intresserade av att köra Lida Loop? http://lidaloop.se/
Verkar ju riktigt kul, tänkte mig alla tre looparna vilket kostar 450 och är söndagen den 13e juni.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 22:44Är i kungsbacka och fixar med båten när Lidaloop är.
Dock är jag sugen att cykla på tis dag, ngn mer?
Mattias
Är i kungsbacka och fixar med båten när Lidaloop är.
Dock är jag sugen att cykla på tis dag, ngn mer?
Mattias
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 08:46är på för tis dag...dock ej för tidigt, efter lunch kanske?
är på för tis dag...dock ej för tidigt, efter lunch kanske?
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 11:12Jobbar, kan inte va med 🙁
Jobbar, kan inte va med 🙁
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 12:05Fan vad du jobbar Nisse...typ jämt... 😛
Fan vad du jobbar Nisse...typ jämt... 😛
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 18:20oki, då blir det MTB imorgon vid typ 13 om nån fler vill haka...
oki, då blir det MTB imorgon vid typ 13 om nån fler vill haka...
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 14:03Mmm, den här månaden har jag jobbat för mycket asså... Andra jobbpasset som gjorts nu... Pew... Ingen cykling för mej idag heller dårå...
Imorrn blir det dock MTB vid 10-tiden...!
Mmm, den här månaden har jag jobbat för mycket asså... Andra jobbpasset som gjorts nu... Pew... Ingen cykling för mej idag heller dårå...
Imorrn blir det dock MTB vid 10-tiden...!
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 19:23Ingen som har nå MTB planer framöver? Föreslår då em imorgon efter typ 14 (då jag vaknat) eller fredag innan 14 samt lördag dag...nått som passar någon.
Kanske Lunsen skulle vara bra en av dagarna, Mattias behöver nämligen guidas in i skogen och bort frå
Ingen som har nå MTB planer framöver? Föreslår då em imorgon efter typ 14 (då jag vaknat) eller fredag innan 14 samt lördag dag...nått som passar någon.
Kanske Lunsen skulle vara bra en av dagarna, Mattias behöver nämligen guidas in i skogen och bort frå