Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 20:53Jag har några spellistor för löpning, klassat efter bpm
http://open.spotify.com/user/ivh
Jag har några spellistor för löpning, klassat efter bpm
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 22:50Peter, Jättebra lista! Den ska jag andvända. Tack!
Peter, Jättebra lista! Den ska jag andvända. Tack!
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 10:50😀 tack för det Tess! Försöker dessutom att hålla den levande och byta ut låtar efter humör och årstider - så jag inte tröttnar själv ;9
😀 tack för det Tess! Försöker dessutom att hålla den levande och byta ut låtar efter humör och årstider - så jag inte tröttnar själv ;9
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 18:54he lives in you-lion king
Michael jackson- who is it
chris brown-champion
Akon-clap again
beyonce-I was here
Michael bolton-go the distance
avicii-level
The script-breakevenI princip alla MJ låtar(remix)
Ett urval. Dessa låtar funkar bra för mig, men s
he lives in you-lion king
Michael jackson- who is it
chris brown-champion
Akon-clap again
beyonce-I was here
Michael bolton-go the distance
avicii-level
The script-breakeven
I princip alla MJ låtar(remix)
Ett urval. Dessa låtar funkar bra för mig, men s
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 21:00Jag gjorde en gång en lista med några av de band som Illbatting nämner. Den är inte gjord för löpning utan var tänkt som någon slags presentation av dödsmetall. Själv springer jag aldrig till musik och kan därför inte säga om det passar för detta ändamål.
Jag gjorde en gång en lista med några av de band som Illbatting nämner. Den är inte gjord för löpning utan var tänkt som någon slags presentation av dödsmetall. Själv springer jag aldrig till musik och kan därför inte säga om det passar för detta ändamål.
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 09:46Jag har alltid varit old school och sprungit i tystnad och egna tankar. Tycker det funkar fint och har många kvaliteter.
Men i går hade jag äntligen fått tekniken att funka i min nya HTC-lur och kunde ge mig ut med Spotify som sällskap. Jag får faktiskt
Jag har alltid varit old school och sprungit i tystnad och egna tankar. Tycker det funkar fint och har många kvaliteter.
Men i går hade jag äntligen fått tekniken att funka i min nya HTC-lur och kunde ge mig ut med Spotify som sällskap. Jag får faktiskt
Quote from Jonny Persson on 18 January 2012, 09:49Just på distanspass tycker jag det kan vara himmelskt med musik. Men i skogen brukar jag skippa musiken.
Jag tror det är en vanesak med takten. När jag precis hade nystartat med löpningen klarade jag inte av att springa till musik med fel takt men nu när
Just på distanspass tycker jag det kan vara himmelskt med musik. Men i skogen brukar jag skippa musiken.
Jag tror det är en vanesak med takten. När jag precis hade nystartat med löpningen klarade jag inte av att springa till musik med fel takt men nu när
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 10:54Tack Mikael - den listan ska testas!
Jag har alltid sprungit utan något ljud och gillar höra fåglar, gnisslet av grenar osv men jag har på senare tid märkt att det är bra för mig att springa i mörker när jag liksom inte slappnar av på samma sätt och jag
Tack Mikael - den listan ska testas!
Jag har alltid sprungit utan något ljud och gillar höra fåglar, gnisslet av grenar osv men jag har på senare tid märkt att det är bra för mig att springa i mörker när jag liksom inte slappnar av på samma sätt och jag
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 16:23Jag har musik på varje pass. Alltid. Kommer ihåg ett par månader sen när jag fick soppatorsk i spelaren efter 11 km, fick springa 14 km utan musik. Jag trodde jag skulle bli sinnessjuk.
Önskar ibland att jag kunde förstå det här med naturupplevensen och
Jag har musik på varje pass. Alltid. Kommer ihåg ett par månader sen när jag fick soppatorsk i spelaren efter 11 km, fick springa 14 km utan musik. Jag trodde jag skulle bli sinnessjuk.
Önskar ibland att jag kunde förstå det här med naturupplevensen och
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 20:15Mikael - hittar inte din playlist. Kan du testa länka igen?
EDIT : Never mind - nu hittade jag den! Tack!
Mikael - hittar inte din playlist. Kan du testa länka igen?
EDIT : Never mind - nu hittade jag den! Tack!