Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 10:17BTW - mot slutet av gårdagens andra pass hittade shufflefunktionen i min Spotify väldigt rätt bland alla mina låtar.
Alla delar kanske inte min vurm för svulstig och högteknologisk kanadensisk progressiv hårdrock klädd i 80-talskostym, men urvalet av roc
BTW - mot slutet av gårdagens andra pass hittade shufflefunktionen i min Spotify väldigt rätt bland alla mina låtar.
Alla delar kanske inte min vurm för svulstig och högteknologisk kanadensisk progressiv hårdrock klädd i 80-talskostym, men urvalet av roc
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 20:43Hur knepigt det än känns för mig att säga det så funkar Manowar för mig!!!!
Violence and Bloodshed tex eller Fighting the world.
Funkar bäst på den sista biten hem på max volym för att pressa ut det lilla sista ur benen.
Manowar!!! ja vet !
🙂
Hur knepigt det än känns för mig att säga det så funkar Manowar för mig!!!!
Violence and Bloodshed tex eller Fighting the world.
Funkar bäst på den sista biten hem på max volym för att pressa ut det lilla sista ur benen.
Manowar!!! ja vet !
🙂
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 21:32Musik i lurarna under löpträning är riktigt kul. Här är lite förslag(just det, lite förslag):
Run to the Hills-Iron Maiden
La Voix-Malena Ernman
Temple of Love-B.W.O
Calleth you, cometh I-The Ark
Inatt, Inatt-Black Jack(jo, jag skämtar inte)
O la, la-Gün
Musik i lurarna under löpträning är riktigt kul. Här är lite förslag(just det, lite förslag):
Run to the Hills-Iron Maiden
La Voix-Malena Ernman
Temple of Love-B.W.O
Calleth you, cometh I-The Ark
Inatt, Inatt-Black Jack(jo, jag skämtar inte)
O la, la-Gün