Quote from Guest on 13 May 2009, 14:45Hej,
Jag är nybörjare i löpning och undrar till vilken ni löpare springer till?
Jag hade tänkt mig något liknande mjuk start sen ökar takten och mot slutet mjuk avslutning. Bra tips på en runda på 40 min?Tack!
Hej,
Jag är nybörjare i löpning och undrar till vilken ni löpare springer till?
Jag hade tänkt mig något liknande mjuk start sen ökar takten och mot slutet mjuk avslutning. Bra tips på en runda på 40 min?
Tack!
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 14:55Hejsan!
För mig skulle det vara ganska svårt att ta emot tips på musik från andra. Musik är ju så allmänt beskrivet.... Vilken musik som jag springer bäst till beror på vad jag gillar för musik, eller är sugen på för stunden.
Ibland kan lugna låtar vara m
Hejsan!
För mig skulle det vara ganska svårt att ta emot tips på musik från andra. Musik är ju så allmänt beskrivet.... Vilken musik som jag springer bäst till beror på vad jag gillar för musik, eller är sugen på för stunden.
Ibland kan lugna låtar vara m
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 15:10Jag har börjat springa till Motiontraxx, "deekron the fitness dj". Finns att ladda ner gratis på itunes och på hemsidan motiontraxx.com. Inga stop mellan låtarna som man annars får och musiken finns i olika längder och bpm. Helt suveränt tycker jag. 🙂
Jag har börjat springa till Motiontraxx, "deekron the fitness dj". Finns att ladda ner gratis på itunes och på hemsidan motiontraxx.com. Inga stop mellan låtarna som man annars får och musiken finns i olika längder och bpm. Helt suveränt tycker jag. 🙂
Quote from Linnea Persson on 13 May 2009, 15:12Själv springer jag bäst till hårdrock och gammal svenska trallpunk, men å andra sidan tycker jag det passar bäst till det mesta, mysiga hemmakvällar, bilåkande, fest, ja allt helt enkelt :). Musik jag mår bra av kort och gott, bryr mig inte så mycket om t