Quote from Guest on 13 May 2009, 14:45Hej,
Jag är nybörjare i löpning och undrar till vilken ni löpare springer till?
Jag hade tänkt mig något liknande mjuk start sen ökar takten och mot slutet mjuk avslutning. Bra tips på en runda på 40 min?Tack!
Hej,
Jag är nybörjare i löpning och undrar till vilken ni löpare springer till?
Jag hade tänkt mig något liknande mjuk start sen ökar takten och mot slutet mjuk avslutning. Bra tips på en runda på 40 min?
Tack!
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 14:55Hejsan!
För mig skulle det vara ganska svårt att ta emot tips på musik från andra. Musik är ju så allmänt beskrivet.... Vilken musik som jag springer bäst till beror på vad jag gillar för musik, eller är sugen på för stunden.
Ibland kan lugna låtar vara m
Hejsan!
För mig skulle det vara ganska svårt att ta emot tips på musik från andra. Musik är ju så allmänt beskrivet.... Vilken musik som jag springer bäst till beror på vad jag gillar för musik, eller är sugen på för stunden.
Ibland kan lugna låtar vara m
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 15:10Jag har börjat springa till Motiontraxx, "deekron the fitness dj". Finns att ladda ner gratis på itunes och på hemsidan motiontraxx.com. Inga stop mellan låtarna som man annars får och musiken finns i olika längder och bpm. Helt suveränt tycker jag. 🙂
Jag har börjat springa till Motiontraxx, "deekron the fitness dj". Finns att ladda ner gratis på itunes och på hemsidan motiontraxx.com. Inga stop mellan låtarna som man annars får och musiken finns i olika längder och bpm. Helt suveränt tycker jag. 🙂
Quote from Linnea Persson on 13 May 2009, 15:12Själv springer jag bäst till hårdrock och gammal svenska trallpunk, men å andra sidan tycker jag det passar bäst till det mesta, mysiga hemmakvällar, bilåkande, fest, ja allt helt enkelt :). Musik jag mår bra av kort och gott, bryr mig inte så mycket om t
Själv springer jag bäst till hårdrock och gammal svenska trallpunk, men å andra sidan tycker jag det passar bäst till det mesta, mysiga hemmakvällar, bilåkande, fest, ja allt helt enkelt :). Musik jag mår bra av kort och gott, bryr mig inte så mycket om t
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 15:35På långpass passar det utmärkt med Nick Cave. Hans historier om den lite skuggigare sidan av tillvaron är riktigt undehållande och då jag ofta startar långpassen runt 05.00 så är liksom stämningen rätt.
För intervaller har jag en favorit låt- Al Wilson,
På långpass passar det utmärkt med Nick Cave. Hans historier om den lite skuggigare sidan av tillvaron är riktigt undehållande och då jag ofta startar långpassen runt 05.00 så är liksom stämningen rätt.
För intervaller har jag en favorit låt- Al Wilson,
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 16:34Jag skulle testa lite upptempo. Skrota alla singer songwriters till löpning. Adele funkade ursuselt lika så all techno.
Själv föredrar jag något med lite ställ: typ: Brazilian Girls, Danzig, Foo Fighters, Slayer, .......Trail of dead, Social distrotion,
Jag skulle testa lite upptempo. Skrota alla singer songwriters till löpning. Adele funkade ursuselt lika så all techno.
Själv föredrar jag något med lite ställ: typ: Brazilian Girls, Danzig, Foo Fighters, Slayer, .......Trail of dead, Social distrotion,
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 16:35Fotbollslåtar fungerar i alla situationer. (L)
Fotbollslåtar fungerar i alla situationer. (L)
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 17:49haha, du och dina fotbollslåtar!
haha, du och dina fotbollslåtar!
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 21:04På långpass kan jag rekommendera Pinks nyaste.. Lagom takt för att orka springa långt.
På långpass kan jag rekommendera Pinks nyaste.. Lagom takt för att orka springa långt.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 22:09Själv föredrar jag tung hårdrock.
Det får en att inte tänka på någonting vilket gör att man glömmer bort att det är jobbigt att springa......
Själv föredrar jag tung hårdrock.
Det får en att inte tänka på någonting vilket gör att man glömmer bort att det är jobbigt att springa......