Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:29Slayer såklart!
Slayer såklart!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 10:23Those dancing days är det fösta som åker på under mina löprundor nu för tiden... Sen sätter jag på dem igen eller improviserar lite. Fast senaste tiden har det inte blivit så mycket musik under löppassen eftersom jag ofta har sällskap istället och det är
Those dancing days är det fösta som åker på under mina löprundor nu för tiden... Sen sätter jag på dem igen eller improviserar lite. Fast senaste tiden har det inte blivit så mycket musik under löppassen eftersom jag ofta har sällskap istället och det är
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 23:42Senaste gångerna har det varit Metallica. Funkar till det mesta.
Senaste gångerna har det varit Metallica. Funkar till det mesta.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 23:07Rammsteins "Bestraffen mich" är fantastisk i en lång seg uppförsbacke...(H)
Funderar på att göra en mix till att använda för intervaller när jag börjar plåga mig med sånt.
Annars tycker jag tuggummipunk typ Green Day funkar väldigt bra för mig. Energin i
Rammsteins "Bestraffen mich" är fantastisk i en lång seg uppförsbacke...(H)
Funderar på att göra en mix till att använda för intervaller när jag börjar plåga mig med sånt.
Annars tycker jag tuggummipunk typ Green Day funkar väldigt bra för mig. Energin i
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 10:24Det blev lite Ramones igår. Kanske något för ultralöparna.
"Twenty-twenty-twentyfour hours to go-o-o
I wanna be sedated" 😉
Det blev lite Ramones igår. Kanske något för ultralöparna.
"Twenty-twenty-twentyfour hours to go-o-o
I wanna be sedated" 😉
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 17:58Jag kör också på Podrunner-mixar efter tips härifrån.
Funkar bra, ger ett jämnt beat i örat att springa till. Önskar bara det var mer melodi, mer schvung i blandningen ibland. Lite för mkt instrumentalt, lite för lite texter att vara med i, lite för lite
Jag kör också på Podrunner-mixar efter tips härifrån.
Funkar bra, ger ett jämnt beat i örat att springa till. Önskar bara det var mer melodi, mer schvung i blandningen ibland. Lite för mkt instrumentalt, lite för lite texter att vara med i, lite för lite
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 11:01Iron Maiden - Loneliness of the long distance runner
Iron Maiden - Loneliness of the long distance runner
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 15:23Själv springer jag utmärkt till "Nike Original Run" (t+)
Själv springer jag utmärkt till "Nike Original Run" (t+)
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 11:41Sprang jäkligt bra till David Guetta feat. Kelly Rowland - When love takes over.
Testa! *dunk dunk*Spotifylänk: http://open.spotify.com/track/619bJQ9uDi8dnXzLebFI7y
(Heheee finns på Piratebay för den trotsige)
Sprang jäkligt bra till David Guetta feat. Kelly Rowland - When love takes over.
Testa! *dunk dunk*
Spotifylänk: http://open.spotify.com/track/619bJQ9uDi8dnXzLebFI7y
(Heheee finns på Piratebay för den trotsige)
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 19:41Malin: vilken sluttid blev det? Skulle vara intressant om den påverkade din maratid
Malin: vilken sluttid blev det? Skulle vara intressant om den påverkade din maratid