Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 19:54Pink Floyd - Run Like Hell (hv)
Pink Floyd - Run Like Hell (hv)
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 20:04Pink Floyd - On The Run (V)
Pink Floyd - On The Run (V)
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 20:07Kat DeLuna - Run the show
(OK, run i fel sammanhang men, fortfarande ordet!!!)
Kat DeLuna - Run the show
(OK, run i fel sammanhang men, fortfarande ordet!!!)
Quote from Fredric Lagerström on 2 June 2009, 20:08Och sen när mjölksyran sätter in som värst: Another brick in the wall.
Och sen när mjölksyran sätter in som värst: Another brick in the wall.
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 20:23En klassiker
Running Bearhttp://www.youtube.com/watch?v=o00IRADa0i8
En klassiker
Running Bear
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 22:09A flock of seagulls - I run är den ultimata löplåten
A flock of seagulls - I run är den ultimata löplåten
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 00:01Jag nämnde ju den tidigare (inte för att det spelar nån roll) och den är faktiskt en riktig favorit som har en given plats på springarmp3spelaren
Videon är "underbar":
http://www.youtube.com/watch?v=uUjIA3Rt7gk
(såg att det blev ny sida, gällde alltså
Jag nämnde ju den tidigare (inte för att det spelar nån roll) och den är faktiskt en riktig favorit som har en given plats på springarmp3spelaren
Videon är "underbar":
(såg att det blev ny sida, gällde alltså
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 07:46Nu springer jag helst utan musik, men vill bara inflika att Rides "Nowhere" är bästa skivan i alla sammanhang, alltid. Funkar garanterat att jogga till också. Även valfritt alster av LCD Soundsystem torde vara träningsvänligt.
Nu springer jag helst utan musik, men vill bara inflika att Rides "Nowhere" är bästa skivan i alla sammanhang, alltid. Funkar garanterat att jogga till också. Även valfritt alster av LCD Soundsystem torde vara träningsvänligt.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 08:29Jag trodde att det bara var jag som fortfarande lyssnade på den skivan !
Stone Roses debutalbum är kanon på långpassen...
Jag trodde att det bara var jag som fortfarande lyssnade på den skivan !
Stone Roses debutalbum är kanon på långpassen...
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 11:15Någon som nämnt
Road to nowhere med Talking Heads
Någon som nämnt
Road to nowhere med Talking Heads