Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 10:39Någon som saknade SKA på spotify, sök på SKA-P, ett super bra band från spanien 🙂
Någon som saknade SKA på spotify, sök på SKA-P, ett super bra band från spanien 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 22:38I dag sprang jag till en riktigt bra platta att röra sig till. Det är en grupp som heter Blue Man Group (googla på det, de är coola som få) och plattan heter The Complex. Rytmiskt och manande och ändå lite sådär trallvänligt och glatt och småmysiga textsn
I dag sprang jag till en riktigt bra platta att röra sig till. Det är en grupp som heter Blue Man Group (googla på det, de är coola som få) och plattan heter The Complex. Rytmiskt och manande och ändå lite sådär trallvänligt och glatt och småmysiga textsn
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 21:15Den enda låten som behövs är "First breath after coma" med Explosions in the sky. En av världen bästa låtar över huvudtaget.
Nu har jag i och för sig slutat träna till musik (förutom när jag blir påtvinga RixFM på gymmet.. varför har majoritet av alla gy
Den enda låten som behövs är "First breath after coma" med Explosions in the sky. En av världen bästa låtar över huvudtaget.
Nu har jag i och för sig slutat träna till musik (förutom när jag blir påtvinga RixFM på gymmet.. varför har majoritet av alla gy
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 21:29trevlig låt men 122 bpm ... fungerar inte för löpning
trevlig låt men 122 bpm ... fungerar inte för löpning
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 21:34Öva upp kadensen lite. Skippa älgkliven ;).
Öva upp kadensen lite. Skippa älgkliven ;).
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 22:17In Flames - Swim... så kan jag springa hur långt och hur länge som helst. Nästan, iaf 😉
In Flames - Swim... så kan jag springa hur långt och hur länge som helst. Nästan, iaf 😉
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 22:26tack för tipset ... ska kolla om jag kan speeda upp den ... just nu är den lite för långsam men perfekt melodi. Borde fungera.
tack för tipset ... ska kolla om jag kan speeda upp den ... just nu är den lite för långsam men perfekt melodi. Borde fungera.
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 22:56Tack, det var ett perfekt tips om "In Flames" ... nu är den mixat upp till 180 bpm ... perfekt!
Tack, det var ett perfekt tips om "In Flames" ... nu är den mixat upp till 180 bpm ... perfekt!
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 12:24Hur gör du när du speedar upp den? Det lär vara läge för det för mig snart, också!
(Jag går från klarhet till klarhet... började med Jimi Hendrix - The Wind Cries Mary... 😉 )
Hur gör du när du speedar upp den? Det lär vara läge för det för mig snart, också!
(Jag går från klarhet till klarhet... började med Jimi Hendrix - The Wind Cries Mary... 😉 )
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 19:08Det finns olika program på nätet där man bara läsa in låten, "öka tempo" och sen spara man den igen vid den högre hastigheten. OBS! Spar originalet, då det är ingen bra idé att göra om den proceduren ett par gånger. Då blir ljudkvalitén dålig.
Inte alla
Det finns olika program på nätet där man bara läsa in låten, "öka tempo" och sen spara man den igen vid den högre hastigheten. OBS! Spar originalet, då det är ingen bra idé att göra om den proceduren ett par gånger. Då blir ljudkvalitén dålig.
Inte alla