Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 23:41elektroniskt typ clickhop, sjyssta rytmer 🙂
elektroniskt typ clickhop, sjyssta rytmer 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 09:59Tack för alla tips!
Jag har läst igenom alla och sökt på nätet så nu vet jag vad jag ska komponera ihop. (Det är så att jag behöver en push för att öka min takt 😉 och vilket alla tips kommer att göra!)
Tack för alla tips!
Jag har läst igenom alla och sökt på nätet så nu vet jag vad jag ska komponera ihop. (Det är så att jag behöver en push för att öka min takt 😉 och vilket alla tips kommer att göra!)
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 10:13Skamusik springer man alldeles för snabbt till. Jag gillar Ska och lyssnar mycket på det men kan ömjligen ha det på löppass då jag hela tiden drar upp tempot.
Skulle kunna vara något för dig m.a.o. Liberator, Specials och Chicken Pox är tips...
Skamusik springer man alldeles för snabbt till. Jag gillar Ska och lyssnar mycket på det men kan ömjligen ha det på löppass då jag hela tiden drar upp tempot.
Skulle kunna vara något för dig m.a.o. Liberator, Specials och Chicken Pox är tips...
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 10:40... Och som vanligt hittar man inga av dessa på Spotify... *suck*
... Och som vanligt hittar man inga av dessa på Spotify... *suck*
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 18:47Nightwish har bra tempo! Eller Rammstein. Techno brukar funka bra också.
På gymmet drar jag alltid upp Rammstein så högt jag tål så den överröstar deras plastpop och Macarena disco remix (ja allvar, de spelade det en gång).
Nightwish har bra tempo! Eller Rammstein. Techno brukar funka bra också.
På gymmet drar jag alltid upp Rammstein så högt jag tål så den överröstar deras plastpop och Macarena disco remix (ja allvar, de spelade det en gång).
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 18:49Hemskt alltihopa, skulle hellre slå på Ove Törnqvist. Skönt att smaken är olika.
DU HAST MICHE
Hemskt alltihopa, skulle hellre slå på Ove Törnqvist. Skönt att smaken är olika.
DU HAST MICHE
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 19:22... och jag springer gärna tillsammans med en bra ljudbok!
... och jag springer gärna tillsammans med en bra ljudbok!
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 20:01"La Voix" är det enda som jag tänder på just nu ....å det blir körsång i backarna ska ni veta...Äntligen en riktig kutarlåt????;););)
"La Voix" är det enda som jag tänder på just nu ....å det blir körsång i backarna ska ni veta...Äntligen en riktig kutarlåt????;););)
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 23:02Röyksopps nyaste platta är grymt bra att springa till.
Röyksopps nyaste platta är grymt bra att springa till.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 07:38Malin: TACK! Det här var ju helt underbar musik ju!!! 😀
Malin: TACK! Det här var ju helt underbar musik ju!!! 😀