Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMusik
You need to log in to create posts and topics.

*ler*
Det har jag aldrig tänkt på Lisa.
Kanske jag ska göra ett pass med bara Jazz och sån där blahablaha musik till mitt nästa spinningpass 😉

Silva, jazz vet jag men blahblabla-musik???? kan du definiera?

Nää inte direkt, spela en låt du så ska jag säga om jag tycker det är blahablahamusik 😉

Jag vill gärna att musiken ska vara medryckande, gärna trummor och fullt ös, Safri Duo är favoriter på mina pass!
Hittade ett nästan 11 minuter långt Status Quo me

Bara INTE Jazz..blaha blaha musik e bättre...JaZZ ger sjuka nerver.. så då blir faran stor på passen....

jo ja skulle nog inte ha ella i öronen på lördagsturen heller men lite 50-tal funkar ju

Som 70-talist stod man ju och tryckte tryckare på 80-talet, en låt som aldrig kommer att släppa mitt undermedvetande fungerar kann som extrakraft i uppförsbackarna:

Return med "Bye bye johnny"!!!
😀

Finns ju inget skönare än att höra smattret av sina egna fötter i backen ju!!!! Ingen musik kan uppväga det;)

Fotljudet är bra... Dessutom brukar jag alltid få någon låt på hjärnan ändå när jag springer ensam 🙂

vadsomhelst med D.A.D funkar riktigt bra.. man verkligen flyger fram !!!

jag gillar att spring till musik som gör mej glad....spelar igentligen ingen roll vad de är för stil....radio är inte så dumt! lite oförsägbart.