Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNå...
You need to log in to create posts and topics.

Jag har inte fått ett ända privat meddelande......*buhuuuu*

Kanske för att det är en träningssajt du är på och ingen dejtingsajt? 😉 Vem har tid o ragga när man ska träna? 😛

Men vad gör vi i singel-gruppen då? 🙂

Den är till för alla singlar och fd singlar, det här är en singelgrupp, mej veteligen öppen för ragg.
Givetvis inom rimlighetens och moralens gränser!
Sen kan man ju fråga om råd!

Jag kan ju t ex fråga vad jag ska köpa till Karin när hon fyller år på jul

Karin, det kanske händer mer bakom kulisserna än vad man kan tro.

Men ragga på fd singlar kan ju inte vara så bra, möjligtvis på blivande singlar.

Så singlar vet bäst va man ska köpa till sin flickvän eller pojkvän när de fyller år? 😉

Jo att ragga på folk som inte är singlar är väl ingen hit.

Ja trodde väl detta var för alla singlar så vi kan se att vi inte är ensamma i vår "ensamhet", buhu, och

he he.. Karin.. att ragga i basängen är helt uteslutet för mej, för då skulle jag nog drunkna.. På cykel däremot.. då kan man iaf prata i utförskörningarna 🙂

hehe inte jag, newbee på cykel som man är så kör ju alla förbi...:/ Utom den stackaren som håller ihop gruppen o kör bakom mig. Han kanske man ska satsa på 😉

> Men vad gör vi i singel-gruppen då?

Vi ska väl bestämma när vi ska köra "SingelVasan", dvs. Sälen-Mora tur och retur. 🙂

Är det inte skillnad på att vara ensam o vara själv...ja menar för att man är singel är man väl inte nödvändigtvis ensam men man är själv ....en mer positiv klang tycker jag...