Quote from Per Willén on 25 September 2006, 10:06Annars kanske man kan vänta tills personen i fråga tränat klart och fråga om en dejt när de är så trötta att de inte orkar säga nej ha ha. Funkar nog bäst vid motionsspår annars kan det ju vara svårt att veta vart de tar vägen. Om man nu inte känner för a
Annars kanske man kan vänta tills personen i fråga tränat klart och fråga om en dejt när de är så trötta att de inte orkar säga nej ha ha. Funkar nog bäst vid motionsspår annars kan det ju vara svårt att veta vart de tar vägen. Om man nu inte känner för a
Quote from Magnus Ahlstrand on 25 September 2006, 10:41Jag brukar inte vara öppen för att folk tar kontakt med mig på gatan, men å andra sidan fann jag min fd man så... eftersom jag inte går på krogen och ingen ringer på dörren så är det väl metoden jag borde vara öppen för? 😉
Med andra ord, det får väl bli
Jag brukar inte vara öppen för att folk tar kontakt med mig på gatan, men å andra sidan fann jag min fd man så... eftersom jag inte går på krogen och ingen ringer på dörren så är det väl metoden jag borde vara öppen för? 😉
Med andra ord, det får väl bli
Quote from ellen olsson on 25 September 2006, 19:48> Hehe, som till exempel direkt efter träningspasset i tidsnöd?
Snarare första bästa tillfälle när jag inte är i tidsnöd men det var säkert det du menade.
> Hehe, som till exempel direkt efter träningspasset i tidsnöd?
Snarare första bästa tillfälle när jag inte är i tidsnöd men det var säkert det du menade.
Quote from Håkan Lilja on 25 September 2006, 22:33japp
japp
Quote from Emma Sjöberg on 26 September 2006, 08:34Alltså, när jag tränar brukar jag ha ordentligt flås rätt ofta. Kan bero på att jag cyklar med "fartiga" människor.
Då finns inte sååå mycket uttrymme till snack då med andra ord.Kommer ihåg i Laholm, när vi var på väg uppför en rätt häftig backe (vis
Alltså, när jag tränar brukar jag ha ordentligt flås rätt ofta. Kan bero på att jag cyklar med "fartiga" människor.
Då finns inte sååå mycket uttrymme till snack då med andra ord.
Kommer ihåg i Laholm, när vi var på väg uppför en rätt häftig backe (vis
Quote from Therese Woodhill on 31 October 2006, 20:37ligger lite efter i debatten här, men jag vinkar åt alla singel tjejer;)
ligger lite efter i debatten här, men jag vinkar åt alla singel tjejer;)
Quote from Therese Woodhill on 31 October 2006, 20:38jo en sak till , jag gillar privata medelande;)
jo en sak till , jag gillar privata medelande;)
Quote from paceUP! on 1 November 2006, 15:52Nej, inte många tjejer som försöker ragga upp mig när jag är ute springer. Kanske verkar jag alltför fokuserad på löpningen?
Nej, inte många tjejer som försöker ragga upp mig när jag är ute springer. Kanske verkar jag alltför fokuserad på löpningen?
Quote from Lotta Lindström on 1 November 2006, 16:26Så att du inte märker alla tjejer som springer efter och skriker... 🙂
Så att du inte märker alla tjejer som springer efter och skriker... 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 2 November 2006, 00:14Nu vill jag veta.. hur många har skickat meddelande till Johan? 😉
Nu vill jag veta.. hur många har skickat meddelande till Johan? 😉