Quote from ellen olsson on 23 September 2006, 00:32> HINNER du dejta? I så fall måste hon väl följa med dig i sporten för att få se skymten av dig? 😉 *nyfiken i en strut*
Jag "dejtar" väl på mitt sätt. Det kan vara genom att t.ex. springa, cykla, paddla eller vandra. För en semifilmfreak så funkar det
> HINNER du dejta? I så fall måste hon väl följa med dig i sporten för att få se skymten av dig? 😉 *nyfiken i en strut*
Jag "dejtar" väl på mitt sätt. Det kan vara genom att t.ex. springa, cykla, paddla eller vandra. För en semifilmfreak så funkar det
Quote from Magnus Ahlstrand on 23 September 2006, 10:01Jo det är sant. Livsstilen i sig och att dejta samtidigt som man sportar är ju inte dumt... jag skulle gänra hitta någon som gör samma saker som mig, eller att jag kan göra samma grejer, så det ingår i umgänget. Iaf om det sportas mkt vilket jag inte har
Jo det är sant. Livsstilen i sig och att dejta samtidigt som man sportar är ju inte dumt... jag skulle gänra hitta någon som gör samma saker som mig, eller att jag kan göra samma grejer, så det ingår i umgänget. Iaf om det sportas mkt vilket jag inte har
Quote from Richard Comnell on 24 September 2006, 21:38Själklart ska det vara en dejt i motionsspåret. Särskilt nu när jag är ute och trimorienterar lite kul vore det kul att hitta en fjälla ute bland kontrollerna..... 🙂
Själklart ska det vara en dejt i motionsspåret. Särskilt nu när jag är ute och trimorienterar lite kul vore det kul att hitta en fjälla ute bland kontrollerna..... 🙂
Quote from Magnus Ahlstrand on 24 September 2006, 21:53Hur skulle ni reagera om någon kom fram till er mitt under träningen i spåret - och ville snacka/flirta? 🙂
Hur skulle ni reagera om någon kom fram till er mitt under träningen i spåret - och ville snacka/flirta? 🙂
Quote from Richard Comnell on 24 September 2006, 21:55KLart man skulle bli paff men det är ju bara trevligt. Man ska chockas lite i livet.
KLart man skulle bli paff men det är ju bara trevligt. Man ska chockas lite i livet.
Quote from ellen olsson on 24 September 2006, 22:11> Hur skulle ni reagera om någon kom fram till er mitt under träningen i spåret - och ville snacka/flirta?
Det beror på. Överlag så vore det positivt men ibland har man ju tyvärr inte tid så då skulle man ju vilja schedulera en ny date när man har mer ti
> Hur skulle ni reagera om någon kom fram till er mitt under träningen i spåret - och ville snacka/flirta?
Det beror på. Överlag så vore det positivt men ibland har man ju tyvärr inte tid så då skulle man ju vilja schedulera en ny date när man har mer ti
Quote from Håkan Lilja on 24 September 2006, 22:56Fredrik vad menar du med "har inte tid"?
Jag skulle nog skjuta upp återstående delen av träningspasset om en intressant tjej kom fram och snackade och flirtade. 🙂
Det händer så sällan bara... 🙁
Fredrik vad menar du med "har inte tid"?
Jag skulle nog skjuta upp återstående delen av träningspasset om en intressant tjej kom fram och snackade och flirtade. 🙂
Det händer så sällan bara... 🙁
Quote from Magnus Ahlstrand on 24 September 2006, 23:14Jag misstänker att tjejerna inte svarar lika positivt på den frågan. Vi brukar bli misstänksamma om killar kommer fram på det sättet men det beror väl på hur det sker och vad som sägs med?
Såg ni singelcoacherna häromdagen? en kille som var väl kaxig had
Jag misstänker att tjejerna inte svarar lika positivt på den frågan. Vi brukar bli misstänksamma om killar kommer fram på det sättet men det beror väl på hur det sker och vad som sägs med?
Såg ni singelcoacherna häromdagen? en kille som var väl kaxig had
Quote from ellen olsson on 24 September 2006, 23:44> Fredrik vad menar du med "har inte tid"?
Precis det jag skriver. Det är en del träningspass som har en deadline av något slag, och då funkar det inte så bra att lägga tiden på något som riskerar att försätta en i en knepig situation.
Naturligtvis så
> Fredrik vad menar du med "har inte tid"?
Precis det jag skriver. Det är en del träningspass som har en deadline av något slag, och då funkar det inte så bra att lägga tiden på något som riskerar att försätta en i en knepig situation.
Naturligtvis så
Quote from Håkan Lilja on 25 September 2006, 00:27Hehe, som till exempel direkt efter träningspasset i tidsnöd? 🙂
Hehe, som till exempel direkt efter träningspasset i tidsnöd? 🙂