Quote from Tini Kjellin on 12 September 2006, 22:07Då är ju den uppenbara följdfrågan; hur många cyklar har du? 🙂
Då är ju den uppenbara följdfrågan; hur många cyklar har du? 🙂
Quote from Fredrik Petersson on 13 September 2006, 07:33Singel med 2 barn och 2 cyklar från gbg, =)
Singel med 2 barn och 2 cyklar från gbg, =)
Quote from ellen olsson on 13 September 2006, 07:54> Skulle man ange antal barn också?? Då säger jag fem, inklusive cyklarna
För min del blir det också fem inklusive cyklarna.
Alla min barn har dock hjul... 😉
> Skulle man ange antal barn också?? Då säger jag fem, inklusive cyklarna
För min del blir det också fem inklusive cyklarna.
Alla min barn har dock hjul... 😉
Quote from Emma Sjöberg on 13 September 2006, 10:19Det varierar Edward.. men just nu är det två! 🙂
Hoppas på tillökning snart.. ha ha
Det varierar Edward.. men just nu är det två! 🙂
Hoppas på tillökning snart.. ha ha
Quote from Per Willén on 13 September 2006, 10:24Singel utan barn...och utan cykel!! Får ta och göra något åt det där med cykeln iallafall 🙂
Singel utan barn...och utan cykel!! Får ta och göra något åt det där med cykeln iallafall 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2006, 20:40Singel här med..
0 Barn
1 Cykel som står ganska oanvänd i källaren
1 Häst som tar den mesta tidenEv. en kanin som kommer tillbaka efter sommarkollo
någon spekulant på en gratis dvärgkanin...
Singel här med..
0 Barn
1 Cykel som står ganska oanvänd i källaren
1 Häst som tar den mesta tiden
Ev. en kanin som kommer tillbaka efter sommarkollo
någon spekulant på en gratis dvärgkanin...
Quote from Emma Sjöberg on 13 September 2006, 21:27Se där..
Pia, då kan ju du "låna" ut din cykel till Gunilla 🙂
Simsalabim så har Gunilla något att göra också!! *ler*
Se där..
Pia, då kan ju du "låna" ut din cykel till Gunilla 🙂
Simsalabim så har Gunilla något att göra också!! *ler*
Quote from Per Willén on 14 September 2006, 11:36He he..givetvis ska Pia damma av sin cykel och jag ska se till att få tummen ur och kolla in den där Bianchin som jag spanat på ett tag nu. Behöver varva löpningen med något mer tror jag 🙂
He he..givetvis ska Pia damma av sin cykel och jag ska se till att få tummen ur och kolla in den där Bianchin som jag spanat på ett tag nu. Behöver varva löpningen med något mer tror jag 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2006, 20:36Ska väl erkännas att cykeln blir nog stående. För mycket uppförsbacke till stallet.... och lite för långt, tar för mycket tid
Ska väl erkännas att cykeln blir nog stående. För mycket uppförsbacke till stallet.... och lite för långt, tar för mycket tid
Quote from Richard Comnell on 14 September 2006, 23:12silva jo genom att göra sig tillgänglig för det motsatta könet för ev dejter. =)
silva jo genom att göra sig tillgänglig för det motsatta könet för ev dejter. =)