Quote from Lotta Lindström on 8 September 2006, 21:59Plugga. Tenta på måndag. Suck...
Plugga. Tenta på måndag. Suck...
Quote from Magnus Ahlstrand on 8 September 2006, 22:38jobba
jobba
Quote from Katarina Lindbäck on 8 September 2006, 23:00Singularis här med.
Helgen bjuder dock på bellmanstafett så man får vara rätt nöjd ändå 🙂
Singularis här med.
Helgen bjuder dock på bellmanstafett så man får vara rätt nöjd ändå 🙂
Quote from ellen olsson on 8 September 2006, 23:55> Är det någon som har några kul planer för helgen?
Jag ska tvätta och cykla imorgon och sedan kör jag Bockstensturen på söndag. 🙂
> Är det någon som har några kul planer för helgen?
Jag ska tvätta och cykla imorgon och sedan kör jag Bockstensturen på söndag. 🙂
Quote from Nick Galea on 9 September 2006, 04:48Skulle också ha sprungit Bellmanstafetten men vi kom in försent med anmälan *snyft*. Istället blir det gymmet och ikväll kräftskiva med 4 singelkompisar.
Skulle också ha sprungit Bellmanstafetten men vi kom in försent med anmälan *snyft*. Istället blir det gymmet och ikväll kräftskiva med 4 singelkompisar.
Quote from Håkan Lilja on 10 September 2006, 22:58Sällar mig till singelklubben! 🙂
Sällar mig till singelklubben! 🙂
Quote from Kent Jonsson on 11 September 2006, 13:41Även jag sällar mig till singelklubben 🙂
Barn 0
Cyklar 2. hoppas på tillökning med en MTB 🙂
Rullskidor 1 parNågra singlar från Malmötrakten här?
/Manuela
Även jag sällar mig till singelklubben 🙂
Barn 0
Cyklar 2. hoppas på tillökning med en MTB 🙂
Rullskidor 1 par
Några singlar från Malmötrakten här?
/Manuela
Quote from Richard Comnell on 11 September 2006, 22:32Singel från Sörmland anmäler sig för tjänstgöring...
Har lagt om livet lite efter flera år av idrottslig självförnekelse. "Alla andra håller ju på så varför ska jag"
Har en mage men enligt BMI ingen övervikt Så det är äpplet som ska bort och nej det ä
Singel från Sörmland anmäler sig för tjänstgöring...
Har lagt om livet lite efter flera år av idrottslig självförnekelse. "Alla andra håller ju på så varför ska jag"
Har en mage men enligt BMI ingen övervikt Så det är äpplet som ska bort och nej det ä
Quote from Fredrik Petersson on 12 September 2006, 20:30singel med 2 barn... =)
/Daniel
singel med 2 barn... =)
/Daniel
Quote from Emma Sjöberg on 12 September 2006, 21:29Oscar.. hur tjänstgör en singel?? 🙂
Skulle man ange antal barn också?? Då säger jag fem, inklusive cyklarna 🙂
Oscar.. hur tjänstgör en singel?? 🙂
Skulle man ange antal barn också?? Då säger jag fem, inklusive cyklarna 🙂