Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNå...
You need to log in to create posts and topics.

Hmm alla tjejer har nog olika preferenser... de flesta vill ha komplimanger, men inte överdrivna sådana (man ska kunna tro på dem! 😉 ) och visst gillar de flesta blommor och choklad en romantisk middag elelr bio där killen bjuder (dvs inte visar sig snål

Exet är ju dansbandstokig, så jag hoppar det, trots att jag gillar det, och är inte helt oäven!!
Då raggar jag hellre från cykelsadeln!! Tänk vilka semestrar!
Himla mysigt!! Jag drömmer fortfarande om en cykelsemester längs norska kusten! Om man vill vila

Hehe... Kan ju inte låta bli att lägga mig i 🙂

Finns ju förträffliga "dejting" sidor på nätet, är själv med på en av dem, där finns det dessutom forum för de som gillar olika sporter, en är om just cykling... Väldigt trevligt. *Nina gillar*

Så bara se

forum kring cykling och vara singel? Låter som nåt för mig, haha! 🙂

Jag drömer om att cykla runt Balatonsjön, Ungern. Ska dit nu en vecka på spa och såg att det finns bra rutter runt hela sjön där man kollar in saker på vägen med och sover på olika ort

Ha det så trevligt i Ungern. Ett mysigt land med mycket gott att äta och dricka!

Har du varit där? 🙂

Ja, gjorde ett projektarbete där i tre veckor men det är ca 10 år sedan. Då fattade jag inte det där med alla "spaerna" men det var trevligt att bara knata omkring i Budapest och se på alla vackra hus och parker. Och så var det god mat till bra priser.

nice!

det ska bli spännande! 🙂

Hallå....finns det några singlar kvar? Ho ho...här ekar tomt. Undrar om de dragit iväg på singelkryss allihop, eller ännu värre...lämnat singelvärlden. Är jag den enda singeln som finns här?

Startade gruppen men är inte singel längre...men kan väl knappast dra mig ur för det...har ju ändå lite erfarenhet av singelskapet...