Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNå...
You need to log in to create posts and topics.

inte sååååå!!!
Det skulle ju tussas både hit och dit i våras, med pudlar och annat...;-)
*flin*
Jag är inte under några omständigheter nedvärderande!
Det är jag alldeles för positiv till!

Jag var bara lite klädsamt nyfiken... *Ler lite lagom*

Jag personligen har inte gillat pudelfrisyren sen nån höst kväll 86 men det var nog Anna som gillar nån gammal hårdrockar kille 😉 som visst sjöng i nån tävling..

Gillar själv välansade karlar ...;)

Vad tror du om nysnaggat, liite skäggstubb och en välansad mustasch?
stryk det som ej önskas!!

Det där lät som raggning, men det var inte avsikten!
Bara lite nyfiken vad som gäller...

Mustasch går bort om du frågar mig..välrakat o ansat är bäst enl min mening, men de finns lika många smaker som kvinnor...så du har säkert en soul-mate som väntar...;)

J-E är inte du upptagen redan??? 🙂

Jag är singel än, eller väntar iaf, för Mia har lovat tussa ihop mig med Jakob i the Poodles (men då får hon allt ha bättre koll på vem han öär och i vilken tävling han sjöng i). Så jag sitter här och väntar...

Anna,

Ta upp mobiltelefonen och messa lite sporadiskt. Med lite tur händer det här:
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=667302&highlight=poodles

🙂

Hmm vilken pudelhysteri, haha, Kickan är inte min typ om än kul (sann?) berättelse! Men Jakob... Jag ska messa lite tror jag... 😉

J-E är inte du upptagen redan???
Nej, inte längre!! 🙁
Hon försvann! Senast var hon hos sin älskling i Vännäs, stod det att läsa på MSN!
Men jag säger som Robert Gustavsson:
Jaa ä intä Bittäääärrr.....

Det har släpps lös en massa positiv energi, känns

oj, förlåt, jag har inte alls förstått det. Sorry! Typiskt mig klampa i klaveret... 🙁

Positiv energi låter ju ändå bra, det kan man använda till mycket skoj? 🙂 (hitta en ny partner, gå ut med kompisar, träna, träna, träna)

😉 Inte trampade du nånstans, Anna! Jag sväljer förtreten och går vidare! Men det händer väl att det inte känns så jätteroligt!!

Jag letar partner så smått, jag har lite krokar ute, men jag är ju inte van heller! Jag har ju hunnit glömma på 24 ½ år!

Ka