Quote from ellen olsson on 14 September 2006, 23:42Jag hoppas att du syftar på träning, tävling eller friluftsliv när du skriver "dejter". Annars kommer det aldrig att funka för undertecknad... 😉
Jag hoppas att du syftar på träning, tävling eller friluftsliv när du skriver "dejter". Annars kommer det aldrig att funka för undertecknad... 😉
Quote from Sebastian Magnusson on 15 September 2006, 08:12Singel här med...
0 barn men tre katter har jag iaf lyckats med... 🙂
Singel här med...
0 barn men tre katter har jag iaf lyckats med... 🙂
Quote from Nick Galea on 15 September 2006, 10:39singel här med...
med 2 barn o 1 cykel o i väntans tider (ny cykel)...
singel här med...
med 2 barn o 1 cykel o i väntans tider (ny cykel)...
Quote from Magnus Ahlstrand on 20 September 2006, 08:44Haha, killar, det här är ju iof sig en singeltråd i största allmänhet, inte en tråd för kille-tjej dejter? 😉
Annars är det väl det som saknas här - dejting? Vi snackar mkt men ingen verkstad... Å andra sidan är väl kanske tanken att vi bara ska prata a
Haha, killar, det här är ju iof sig en singeltråd i största allmänhet, inte en tråd för kille-tjej dejter? 😉
Annars är det väl det som saknas här - dejting? Vi snackar mkt men ingen verkstad... Å andra sidan är väl kanske tanken att vi bara ska prata a
Quote from ellen olsson on 20 September 2006, 21:23> Jag har inga barn men har en katt och en cykel. Så det blir väl två då? 😉
Jepp. 🙂
/En som funderar på hur t.ex. kajaken, tälten, sovsäckarna och alla längdskidsparen ska räknas... 😉
> Jag har inga barn men har en katt och en cykel. Så det blir väl två då? 😉
Jepp. 🙂
/En som funderar på hur t.ex. kajaken, tälten, sovsäckarna och alla längdskidsparen ska räknas... 😉
Quote from Linda Ryen on 21 September 2006, 10:16Frågan är väl om det spelar nån roll Fredrik om du har häst, cykel, skidor osv...
personen ifråga vill väl umgås med personen inte med era grejor.Enda kan väl vara att om husdjur ´finnes så kan det ju motarbeta en ev. .allergiker
*ler*
Frågan är väl om det spelar nån roll Fredrik om du har häst, cykel, skidor osv...
personen ifråga vill väl umgås med personen inte med era grejor.Enda kan väl vara att om husdjur ´finnes så kan det ju motarbeta en ev. .allergiker
*ler*
Quote from Björn Norberg on 21 September 2006, 15:04Och härmed ansluter jag mig också. En relativt ny funbeatare som tidigare också var lite med på piggelin.
Singel, två tonårsbarn, hund och katt.
Och hur tiden ska räcka till för något dejtande - det har jag inte klurat ut än.
Mesta tiden går åt till tr
Och härmed ansluter jag mig också. En relativt ny funbeatare som tidigare också var lite med på piggelin.
Singel, två tonårsbarn, hund och katt.
Och hur tiden ska räcka till för något dejtande - det har jag inte klurat ut än.
Mesta tiden går åt till tr
Quote from ellen olsson on 21 September 2006, 19:40> Frågan är väl om det spelar nån roll Fredrik om du har häst, cykel, skidor osv...
Produktinformation, produktinformation. 🙂
> Frågan är väl om det spelar nån roll Fredrik om du har häst, cykel, skidor osv...
Produktinformation, produktinformation. 🙂
Quote from Lotta Lindström on 21 September 2006, 22:02>personen ifråga vill väl umgås med personen inte med era grejor
Om det är personer vi pratar om har jag 10 barn. Scoutledare... 🙂
>personen ifråga vill väl umgås med personen inte med era grejor
Om det är personer vi pratar om har jag 10 barn. Scoutledare... 🙂
Quote from Magnus Ahlstrand on 22 September 2006, 19:35Fredrik: Jag har funderat många ggr på hur det är att dejta dig! 🙂 haha, det är ingen antydan eller så, men du verkar som du själv säger leva för sporten (hur många "barn" kom du fram till???), det är verkligen imponerande mängder träning och det mest v
Fredrik: Jag har funderat många ggr på hur det är att dejta dig! 🙂 haha, det är ingen antydan eller så, men du verkar som du själv säger leva för sporten (hur många "barn" kom du fram till???), det är verkligen imponerande mängder träning och det mest v