Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNå...
You need to log in to create posts and topics.

Jag skulle vilja åka å bo i ngn liten mysig, halv-off, by i Italien. Amalfi- eller Delfikusten. Hyra vespa å åka runt å kika på lite Stenar som Romarna eller Etruskerna glömde kvar. Picknick under ett Olivträd....

Ibiza osv. Känns som att man gjort bort

jo, iof finns det ju sightseeing grejor på de flesta ställen. men jag har lite svårt för sightseeing. oftast går man ändå runt som en fårskock och glor på turistgrejer och köper souvenirer. inte min grej. det känns liksom inte som att man kommer in på dju

Mia jag svarade på ditt påstående

"Det är alltid så svårt att hitta nån som kan åka när jag kan och som vill göra samma saker osv"

"så svårt" är alltså problemet som jag inte ser.

man behöver väl inte flyga charter? Finns ju billiga flygbiljetter till

Jaha men jag är inte van att resa, eller inte gjort det sen jag fick barn för 16 år sen....

Varför tror ni jag frågar vad manska göra??

Men jag ger mig...charter är fel, åka själv är rätt, australien är kul m dyrt...

Blir väl hemma på semestern då...*s

NEJ! absolut inte hemma, usch så tråkigt, passa på nu när du har chansen.

har du provat fjällvandra? svinmysigt och om man bor i fjällstugor så träffar man jättetrevligt folk under vägen. garanterat stressfritt. oftast går det att låna utrustning om man

Ok jag har faktiskt tänkt på att fjällvandra, eller nåt sånt...har även funderat på att åka till skottland (ryan air e ju billigt) men jag har ingen vana av detta...sen måste jag få försvara min första idé om mallis....det finns fin natur där man kan vand

mamma min båtluffade i Grekland för några år sen, hon tyckte det var kanon.

nä, jag håller med om att man inte behöver fara så långt för att ha det fint och smaken e ju som baken. mina föräldrar är tokiga i Nya Zeeland, eftersom det är så dyrt att åka di

Ja du Sara det kan ju vara så att man från början har det så knapert att man knappt överlever och har man då barn, ensammamma så blir det inte mkt över till semester...hade jag bara varit själv, så var det inget problem...men jag får nog semester på ett e

Sommar ja.. jag är barnledig en vecka, å då tänkte jag försöka cykla lite. M6 i Laholm finns med på tapeten, men vi får väl se vad det blir!

Fast Mia, kanske jag ska hoppa det och göra dej sällskap i stället? 😉

Annars blir det en tur upp till Mamsen

Silva: du är jättevälkommen att hänga på...alltid kul med sällskap, om vi kan skippa cyklarna för en gångs skull....eller då hyr vi cyklar ....kanske gotland vore nåt då?? Där är ju en skön blandning av utomlands o genuint svenskt...