Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 11:39Jag fick min i måndags. Den är jävligt nice! Kostade 32000. Sitter som en schmeck mellan benen.
Jag fick min i måndags. Den är jävligt nice! Kostade 32000. Sitter som en schmeck mellan benen.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 11:40Når du inte ner till pedalerna?(H)
Når du inte ner till pedalerna?(H)
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 18:11En svensk test av Canyon Ultimate CF
http://www.velo.se/view.php?id=3229
En svensk test av Canyon Ultimate CF
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 18:17Pär har inte behövt vänta på en cykel utan har fått låna befintliga cyklar i Sverige.
Pär har inte behövt vänta på en cykel utan har fått låna befintliga cyklar i Sverige.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 13:45Att vänta på sin Canyon är en ny uthållighets-gren inom cykling. Kräver mer envishet än vilken vätternrunda som helst. Men sen blir det lön för mödan!!!
Att vänta på sin Canyon är en ny uthållighets-gren inom cykling. Kräver mer envishet än vilken vätternrunda som helst. Men sen blir det lön för mödan!!!
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 14:06Hihihi, ny disciplin (t+)
Hihihi, ny disciplin (t+)
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 08:39Det finns en artikel i senaste Tour om Canyons leveransproblem.
Tänk vad mycket som kan gå fel under flera år.Lösningen på slutet är riktigt bra:
Att träffa någon ansvarig på Canyon på en parkeringsplats och sedan få sin cykel omgående efter det.
Det ä
Det finns en artikel i senaste Tour om Canyons leveransproblem.
Tänk vad mycket som kan gå fel under flera år.
Lösningen på slutet är riktigt bra:
Att träffa någon ansvarig på Canyon på en parkeringsplats och sedan få sin cykel omgående efter det.
Det ä
Quote from Lena O on 20 June 2009, 10:49som jag skrev i trådets början.
En kille i våran klubb fick hans utan problem.
som jag skrev i trådets början.
En kille i våran klubb fick hans utan problem.
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 12:42Det lär inte hjälpa de 1300 som inte fick sin cykel i tid.
Det lär inte hjälpa de 1300 som inte fick sin cykel i tid.
Quote from ellen olsson on 20 June 2009, 12:51Nu hänger jag inte med, Gazzah.
Fick han någon annans cykel istället för sin?
Vems cykel fick han då?
Nu hänger jag inte med, Gazzah.
Fick han någon annans cykel istället för sin?
Vems cykel fick han då?