Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 19:59Magnus L: hur känns hojen?
Magnus L: hur känns hojen?
Quote from Mica Concepcion on 12 May 2009, 20:45Lyckliga ni som fått era Canyon!
Själv beställde och betalade jag i slutet på januari, fick i förra veckan till slut besked om när cykeln förväntas levereras...vecka 31!!!
Avbokade köpet och gick till en riktig cykel affär och plockade ihop en ny cykel,
Lyckliga ni som fått era Canyon!
Själv beställde och betalade jag i slutet på januari, fick i förra veckan till slut besked om när cykeln förväntas levereras...vecka 31!!!
Avbokade köpet och gick till en riktig cykel affär och plockade ihop en ny cykel,
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 20:55Canyonspotting! En ny hobby kanske?
Jag swishade förbi en Canyonhybrid i fredags vid Gubbängens IP. Jag fick för mig att den var mörkgrön. Ägaren såg rätt nöjd ut.
Canyonspotting! En ny hobby kanske?
Jag swishade förbi en Canyonhybrid i fredags vid Gubbängens IP. Jag fick för mig att den var mörkgrön. Ägaren såg rätt nöjd ut.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 20:59I rättvisans namn så borde det vara en tråd för nöjda Canyon ägare som kan argumentera för att man ska köpa en Canyon
eller?
I rättvisans namn så borde det vara en tråd för nöjda Canyon ägare som kan argumentera för att man ska köpa en Canyon
eller?
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 21:03Den tråden kanske redan finns....i den omfattning den kan finnas....
Den tråden kanske redan finns....i den omfattning den kan finnas....
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 22:41Jo tack Fredrik, cykeln känns faktiskt fantastisk. Eftersom jag startade den här ganska besvikna tråden är det ju lite ironiskt att jag avslutar den med att vara fantastiskt nöjd... men så är fallet, sorry ladies and gents... Jag anser - om ni inte har nå
Jo tack Fredrik, cykeln känns faktiskt fantastisk. Eftersom jag startade den här ganska besvikna tråden är det ju lite ironiskt att jag avslutar den med att vara fantastiskt nöjd... men så är fallet, sorry ladies and gents... Jag anser - om ni inte har nå
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 22:43Micke - vad är en canyonhybrid? Säljer de hybrider? Inte vad jag har sett på deras hemsida...
Micke - vad är en canyonhybrid? Säljer de hybrider? Inte vad jag har sett på deras hemsida...
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 22:55Nä, när du säger det så var det nog en racer moddad med skärmar och ev lite grövre däck.
Nä, när du säger det så var det nog en racer moddad med skärmar och ev lite grövre däck.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 22:57Har de inget pendlarök med skivbroms som de kallar cross?
Har de inget pendlarök med skivbroms som de kallar cross?
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 23:10I så fall lyckas inte jag hitta någon sådan. Skicka en länk om du hittar.
I så fall lyckas inte jag hitta någon sådan. Skicka en länk om du hittar.