Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelNågon som fått Canyon -09 cykel …
You need to log in to create posts and topics.

>Om man vill få en riktig uppfattning och/eller framförallt fakta om ngt så är det här forumet knappast det bästa stället att söka eftersom några få mkt aktiva personer på det här forumet oftast låter sina åsikter gå före (gäller inte alla) den kunskap do

>David; hela mitt inlägg är adresserat till dig och helt eller delvis till vissa andra på detta forum. Läser man några trådar så tror jag att dom flesta fattar vilka jag syftar på...

Du förstår tydligen inte innebörden av det jag skrivit så jag får väl t

Jag tror inte vi har träffats i något sammanhang.

Jag har inget intresse av att köpa cyklar eller ramar av ett företag som under ett antal år behandlar sina kunder på ett mycket tråkigt sätt.
När sedan deras carbonramar har problem med framväxelinfästnin

Här är en godsak som du kan bortförklara.
http://www.tour-magazin.de/?p=6537

"Jag har inget intresse av att köpa cyklar eller ramar av ett företag som under ett antal år behandlar sina kunder på ett mycket tråkigt sätt."

Spiken på huvud Mr P. Something to learn here people:

Jag har inget intresse av att diskutera ämnen med en pe

Oavsett så är det är ju skönt att få en Point istället för andra som aldrig lyckats.

Om man bortser från det "pissing contest" som pågår i den här diskussionen så verkar kontentan vara att företaget Canyons sätt att bemöta sina kunder visar på en ordentlig förbättringspotential.

Om någon eller några läsare av detta dragit slutsatsen att

Nå nu ska vi inte börja bli snälla. Positivismen mot Canyon är inverterad med förståkapaciteten!
Gazzah strävar vidare i sitt sökande efter insikt.......

Jag tror att Mr P körde Willier och jag hoppas att det inte tar sex månader för Mr P att få sin nya cykel.

Jag beställde en Canyon förra veckan, fick den idag. Fast den kanske är dålig för kassetten kostar inte flera tusen.

Det är en cyclocross med skivbroms. (hv)