Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 09:45Grattis Magnus! Nu blir du ÄNNU snabbare!
Grattis Magnus! Nu blir du ÄNNU snabbare!
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 10:06Tack Fredrik!
Tack Fredrik!
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 11:04Ja, du låter som en nöjd kund och med tanke på att du verkar ha fått din cykel i rätt tid med korrekt utrustning så varför verkar dina inlägg vara lätt desperata?
Ja, du låter som en nöjd kund och med tanke på att du verkar ha fått din cykel i rätt tid med korrekt utrustning så varför verkar dina inlägg vara lätt desperata?
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 16:43Det är skönt när det kommer!
Det är skönt när det kommer!
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 16:44Fick vissa skavsår både på öron och fingrar innan det var klart?
Bara att vänta på nästa lyckliga köpare................... förhoppningsvis kommer vi få 8000 svar.......snart.....................................
Fick vissa skavsår både på öron och fingrar innan det var klart?
Bara att vänta på nästa lyckliga köpare................... förhoppningsvis kommer vi få 8000 svar.......snart.....................................
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 16:50........................nä inte än.......................men snart..........................så................då är det dags..........................Craft subzero? är det bra grejer?
........................nä inte än.......................men snart..........................så................då är det dags..........................Craft subzero? är det bra grejer?
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 22:36Det har varit en trist väntan, men vad jag menar är att nu när cykeln äntligen kommit så är jag glad. Dock försvarar jag inte företagets o-proffesionella bemötande eller de dåliga leveranstiderna. Får du ihop det David? Eller ska jag rita en fin gul barnt
Det har varit en trist väntan, men vad jag menar är att nu när cykeln äntligen kommit så är jag glad. Dock försvarar jag inte företagets o-proffesionella bemötande eller de dåliga leveranstiderna. Får du ihop det David? Eller ska jag rita en fin gul barnt
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 22:55>Mitt tips: Kisa starkt med ögonen så fort det dyker upp en kommentar av David. Han är bitter, förlöjligande och ser ner på allt och alla i sina kommentarer.
Du har uppenbart anledning att ta ut en massa känslor på mig för att jag varner er för ett föret
>Mitt tips: Kisa starkt med ögonen så fort det dyker upp en kommentar av David. Han är bitter, förlöjligande och ser ner på allt och alla i sina kommentarer.
Du har uppenbart anledning att ta ut en massa känslor på mig för att jag varner er för ett föret
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:04Vi svenskar älskar ju det, att vara nöjda med att vara missnöjda. Sedan måste jag faktiskt försvara David. Man måste bara läsa lite mellan raderna så förstår man efter ett tag att där finns en trevlig prick som brinner för cykling. Ibland kan jag också ty
Vi svenskar älskar ju det, att vara nöjda med att vara missnöjda. Sedan måste jag faktiskt försvara David. Man måste bara läsa lite mellan raderna så förstår man efter ett tag att där finns en trevlig prick som brinner för cykling. Ibland kan jag också ty
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:12>David; jag tror du får ta och läsa mitt inlägg från i förrgår en gång till och sedan försöka förstå en gång till... Och då menar jag inte att förstå varför han köpte en Canyon!
>David; jag tror du får ta och läsa mitt inlägg från i förrgår en gång till och sedan försöka förstå en gång till... Och då menar jag inte att förstå varför han köpte en Canyon!