Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 19:33Du verkar ha koll på chokladmjölken i alla fall.
Du verkar ha koll på chokladmjölken i alla fall.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 08:27Har alla som beställde i höstas fått sina ramar-cyklar ännu?
Canyon har fått mycket att göra nu när Silence-Lotto har ramproblem. De fick inte någon "Vinnarram" i år.
Har alla som beställde i höstas fått sina ramar-cyklar ännu?
Canyon har fått mycket att göra nu när Silence-Lotto har ramproblem. De fick inte någon "Vinnarram" i år.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 07:39vilken jädrans tur att det bara är lacken som är canyon då.
vilken jädrans tur att det bara är lacken som är canyon då.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 07:44De kanske letar på Blocket. Dekaler finns att köpa...
De kanske letar på Blocket. Dekaler finns att köpa...
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 21:11Fler lyckliga köpare på Canyons expresservice. http://happymtb.org/forum/read.php/1/844803
Kommer lagom till kräftorna.
Fler lyckliga köpare på Canyons expresservice. http://happymtb.org/forum/read.php/1/844803
Kommer lagom till kräftorna.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:52Har en lagkamrat som fick sin Canyon carbon CF SLX ram för över en månad sedan... Så han är givetvis nöjd. Vilken cykel! Den är väl värd att vänta på!! Men givetvis är det synd med leveransproblemen för dom som behöver vänta.
En som tycker det är riktigt
Har en lagkamrat som fick sin Canyon carbon CF SLX ram för över en månad sedan... Så han är givetvis nöjd. Vilken cykel! Den är väl värd att vänta på!! Men givetvis är det synd med leveransproblemen för dom som behöver vänta.
En som tycker det är riktigt
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:56Nej, jag tycker inte att det är roligt utan en ren jävla skandal att Canyon fortfarande får kunder, som de sedan behandlar som skit.
Nej, jag tycker inte att det är roligt utan en ren jävla skandal att Canyon fortfarande får kunder, som de sedan behandlar som skit.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 11:49>David; ditt egentliga intresse av att hålla igång den här, och vissa andra trådar, lyser igenom ganska tydligt...
>David; ditt egentliga intresse av att hålla igång den här, och vissa andra trådar, lyser igenom ganska tydligt...
Quote from j sollerman on 7 May 2009, 11:58Jag va riktigt nära att beställa en canyon förra året men vilken JÄVLA tur att jag valde en cannondale istället!
Jag va riktigt nära att beställa en canyon förra året men vilken JÄVLA tur att jag valde en cannondale istället!
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 13:55Jag vill veta vilka det är som behöver vänta?
Jag tycker att det luktar lång väg om ett företag som behandlar sina kunder på det sättet och då är det lämpligt att nya "Spekulanter" kan bilda sig en uppfattning av produkten de beställer, betalar och alld
Jag vill veta vilka det är som behöver vänta?
Jag tycker att det luktar lång väg om ett företag som behandlar sina kunder på det sättet och då är det lämpligt att nya "Spekulanter" kan bilda sig en uppfattning av produkten de beställer, betalar och alld