Quote from Lars Ekegård on 7 May 2009, 17:56Fick höra en Canyon story igår som inte verkar helt obekant i tråden.
Cykel beställd i vinter utlovad när som helst och nu i veckan kom beskedet, leverans v.31, tack för kaffet avbeställa, knalla till en butik och plocka ut en cykel som existerar.
Kul ä
Fick höra en Canyon story igår som inte verkar helt obekant i tråden.
Cykel beställd i vinter utlovad när som helst och nu i veckan kom beskedet, leverans v.31, tack för kaffet avbeställa, knalla till en butik och plocka ut en cykel som existerar.
Kul ä
Quote from ellen olsson on 7 May 2009, 19:26> Kul ändå att cykelsporten växer så fort så producenterna inte hinner göra cyklar.
Jag vet inga andra som kommer ens i närheten av Canyons leveranssoppa...
> Kul ändå att cykelsporten växer så fort så producenterna inte hinner göra cyklar.
Jag vet inga andra som kommer ens i närheten av Canyons leveranssoppa...
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 19:29Förra året var det ett nytt datasystem(Basic?) och i år är det en ny lackeringslinje som är boven.
Förra året var det ett nytt datasystem(Basic?) och i år är det en ny lackeringslinje som är boven.
Quote from Lars Ekegård on 7 May 2009, 20:00Sen går det ju alltid att skylla på att Shimano inte har levererat några grupper.
Sen går det ju alltid att skylla på att Shimano inte har levererat några grupper.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 23:30>David; Följande gäller inte så mkt bara denna tråden men det blir nästan lite komiskt när just du säger dig vilja sprida fakta... Om man vill få en riktig uppfattning och/eller framförallt fakta om ngt så är det här forumet knappast det bästa stället att
>David; Följande gäller inte så mkt bara denna tråden men det blir nästan lite komiskt när just du säger dig vilja sprida fakta... Om man vill få en riktig uppfattning och/eller framförallt fakta om ngt så är det här forumet knappast det bästa stället att
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 23:45Just därför är det otroligt dumt att lura folk att köpa cyklar från ett postorderföretag som inte levererar produkterna som i många fall är betalda.
Att du inte förstår vad jag skriver är tydligt och du har troligtvis en alldeles utmärkt cykel till dina
Just därför är det otroligt dumt att lura folk att köpa cyklar från ett postorderföretag som inte levererar produkterna som i många fall är betalda.
Att du inte förstår vad jag skriver är tydligt och du har troligtvis en alldeles utmärkt cykel till dina
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 14:10Ibland förstår man vad en person skrivit men inte vad personen i fråga tänkt skriva...
Ibland förstår man vad en person skrivit men inte vad personen i fråga tänkt skriva...
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 21:48>David; du missade poängen... Läs igen!
I övrigt så försvarar jag knappast Canyon och tycker det är väldigt tråkigt för alla som får vänta på sina cyklar. Tror inte Canyon njuter av situationen heller..
>David; du missade poängen... Läs igen!
I övrigt så försvarar jag knappast Canyon och tycker det är väldigt tråkigt för alla som får vänta på sina cyklar. Tror inte Canyon njuter av situationen heller..
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:10Nu har jag läst och eftersom jag är direkt adresserad så kan du förklara?!
Nu har jag läst och eftersom jag är direkt adresserad så kan du förklara?!
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 09:13Mitt tips: Kisa starkt med ögonen så fort det dyker upp en kommentar av David. Han är bitter, förlöjligande och ser ner på allt och alla i sina kommentarer.
Hur som helst - jag fick min cykel i förrgår, har bara hunnit cykla 6 mil ännu men det blir 15 ti
Mitt tips: Kisa starkt med ögonen så fort det dyker upp en kommentar av David. Han är bitter, förlöjligande och ser ner på allt och alla i sina kommentarer.
Hur som helst - jag fick min cykel i förrgår, har bara hunnit cykla 6 mil ännu men det blir 15 ti