Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 17:11"Sendung ist im Zielland eingetroffen"!
Nu ska Posten ta vid och köra det till min dörr. Blir väl först på tisdag.
"Sendung ist im Zielland eingetroffen"!
Nu ska Posten ta vid och köra det till min dörr. Blir väl först på tisdag.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 17:21Säsongen börjar nästa helg i Sverige.
Säsongen börjar nästa helg i Sverige.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 23:46Jag betvivlar inte att en del får sina cyklar utan problem. Valde du att klicka i en ruta med "Kein arschficken"?
Jag betvivlar inte att en del får sina cyklar utan problem. Valde du att klicka i en ruta med "Kein arschficken"?
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 19:46Fjärde och femtegubbar i mål på Paris-Roubaix körde på Canyon!
Fjärde och femtegubbar i mål på Paris-Roubaix körde på Canyon!
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 19:55Det var inte någon standard Canyon som finns i sortimentet med 99.99% chans.
Det var inte någon standard Canyon som finns i sortimentet med 99.99% chans.
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 20:04Martin,
de beställde i tid alltså 😉
Martin,
de beställde i tid alltså 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 20:07Klart att de svenska kunderna är prioriterade.
HåkanC har fått sin och Cadel Evans har en hel hög.
Klart att de svenska kunderna är prioriterade.
HåkanC har fått sin och Cadel Evans har en hel hög.
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 20:32hmm o Cadel Evans blev svenskmedbogare när???
hmm o Cadel Evans blev svenskmedbogare när???
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 20:42När Annika kom hem efter 45 år?
När Annika kom hem efter 45 år?
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 21:58Lite OT men.. Saxobank har nu bytt från Sramkedjor till DA efter Flandern. Och dom är nog inte enda laget som gjort det.
Lite OT men.. Saxobank har nu bytt från Sramkedjor till DA efter Flandern. Och dom är nog inte enda laget som gjort det.