Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 22:08Jag ser att du har ett par Fulcrum racing Speed som du gett fem stjärnor.
En stilla undran: Varför dissar du då alltid Fulcrum så fort det pratas hjul här på forumet?
Jag ser att du har ett par Fulcrum racing Speed som du gett fem stjärnor.
En stilla undran: Varför dissar du då alltid Fulcrum så fort det pratas hjul här på forumet?
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 22:38Dissning av Fulcrum generellt, tänkte jag på. Minns inte exakt vilken tråd det var. Men det kanske gäller alla andra modeller förutom Racing Speed?
Dissning av Fulcrum generellt, tänkte jag på. Minns inte exakt vilken tråd det var. Men det kanske gäller alla andra modeller förutom Racing Speed?
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 22:56Jag har säkert blandat ihop dig med någon annan...
Men om jag får citera dig. "Fulcrum går bort med en gång enligt mina preferencer. "
Jag har säkert blandat ihop dig med någon annan...
Men om jag får citera dig. "Fulcrum går bort med en gång enligt mina preferencer. "
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 22:59Ja, men då var det en viss sorts Fulcrum kontra någon annan i samma prisklass.
Ja, men då var det en viss sorts Fulcrum kontra någon annan i samma prisklass.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 12:31Vi som väntar på paket kan njuta av den här bilden.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=2486868
Vi som väntar på paket kan njuta av den här bilden.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=2486868
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 14:35Ja ja, men jag har inte beställt med såna hjul på bilden. Det där är väl såna där Fulcrum racing Speed´s?
Ja ja, men jag har inte beställt med såna hjul på bilden. Det där är väl såna där Fulcrum racing Speed´s?
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 14:37ShimaNO har stor produktion i Kina så det är deras NO name.
ShimaNO har stor produktion i Kina så det är deras NO name.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 14:40Jo dom är bra kineserna. men att de kunde kopiera frs`s så bra...
Jo dom är bra kineserna. men att de kunde kopiera frs`s så bra...
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 15:07Och förresten så är min pappa mycket starkare än din...
Och förresten så är min pappa mycket starkare än din...
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 16:28Det får jag hoppas...
Det får jag hoppas...